mitch nog in de boerderij

de groep

Hutch

Kees

Torro

Crista en Mitch

Joep

Moderator: moderatorteam
klopt ik heb van de week nog even contact met BiancaCrissi schreef:Erg leuk dat je de foto's erop hebt gezet![]()
vond het wel super jammer dat je naar huis moest... shit dat zoiets net op dat moment moet gebeuren he!! Hoop dat bo snel weer de oude is en dan doen we over een tijdje gewoon weer een weekendje
oostenrijk is inderdaad een beetje te ver, misschien over een jaartje of wat als hij wat minder wagenziek is... maar dit weekend is zeker niet het laatste weekend, ik heb het echt super naar m'n zin gehad (ondanks de spierpijn in m'n kuiten nuJeannettebo schreef:klopt ik heb van de week nog even contact met BiancaCrissi schreef:Erg leuk dat je de foto's erop hebt gezet![]()
vond het wel super jammer dat je naar huis moest... shit dat zoiets net op dat moment moet gebeuren he!! Hoop dat bo snel weer de oude is en dan doen we over een tijdje gewoon weer een weekendje![]()
ik ga zowiezo in september nog een weekend. denk dat oosterrijk te ver is voor mitch he?
dat wordt oefenen op de lange afstandenCrissi schreef:oostenrijk is inderdaad een beetje te ver, misschien over een jaartje of wat als hij wat minder wagenziek is... maar dit weekend is zeker niet het laatste weekend, ik heb het echt super naar m'n zin gehad (ondanks de spierpijn in m'n kuiten nuJeannettebo schreef:klopt ik heb van de week nog even contact met BiancaCrissi schreef:Erg leuk dat je de foto's erop hebt gezet![]()
vond het wel super jammer dat je naar huis moest... shit dat zoiets net op dat moment moet gebeuren he!! Hoop dat bo snel weer de oude is en dan doen we over een tijdje gewoon weer een weekendje![]()
ik ga zowiezo in september nog een weekend. denk dat oosterrijk te ver is voor mitch he?)
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=138831Zoek stok! schreef:Leuk! Maar wat is er met Bo gebeurd dan?
Ik zag bij de DA een poster hangen van een nieuw middel tegen wagenziekte. Ik ken het niet hoor, maar misschien het proberen waard?Crissi schreef:oostenrijk is inderdaad een beetje te ver, misschien over een jaartje of wat als hij wat minder wagenziek is... maar dit weekend is zeker niet het laatste weekend, ik heb het echt super naar m'n zin gehad (ondanks de spierpijn in m'n kuiten nuJeannettebo schreef:klopt ik heb van de week nog even contact met BiancaCrissi schreef:Erg leuk dat je de foto's erop hebt gezet![]()
ik ga zowiezo in september nog een weekend. denk dat oosterrijk te ver is voor mitch he?)
He verdorie, net dit weekend, wat shit!Jeannettebo schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=138831Zoek stok! schreef:Leuk! Maar wat is er met Bo gebeurd dan?
idd wel balen, maar ik mag ter compensatie in september naar de kanodag in groningen, daar maak ik dan gelijk een weekend vanZoek stok! schreef:He verdorie, net dit weekend, wat shit!Jeannettebo schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=138831Zoek stok! schreef:Leuk! Maar wat is er met Bo gebeurd dan?