Ik denk ook dat veel mensen het gewoon onderschatten en denken het wel in hun paar weken vakantie te kunnen 'regelen'.
Als je dat idee nu kunt laten varen dan ben je al een heel eind.
Hier kwam pas een pup toen ik echt alle tijd had, en niet alleen tijdens een vakantie.
Ik vond het een heerlijke tijd en achteraf was het makkelijker dan ik dacht, juist omdat ik er zoveel tijd voor had.
En het minste probleem vond ik nog wel de zindelijkheid, wat is nu uiteindelijk een plasje op de vloer?
Juist dingen als het feestje als hij buiten een plas of poepie gedaan had maakte het extra leuk en toen hij eenmaal doorhad dat het de bedoeling was om dat buiten te doen, die trotse blik op z'n bekkie tijdens het poepen, zo van goed he??!!
En nu wordt hij bijna 3 jaar en nu begint alles pas echt z'n vruchten af te werpen, het krijsen naar andere honden aan de lijn is echt bijna weg, dat was de grootste klus (op sommige aartsvijanden na, maar ok)
Voor de rest een heerlijke tijd.
Toch zou ik nu dat ze met z'n drieeen zijn geen pup meer erbij willen.
Vorig jaar heb ik wegens omstandigheden een halfbroertje van hem te logeren gehad voor een paar weken en met 3 honden en een pup (nou ja, pup, hij was 6 maanden) dat vond ik toch wel wat veel
Alhoewel als ik terugdenk, het spelen van Bantam met de pup vond ik wel weer heel erg leuk voor hem, dat ging de hele dag door, ze braken de tent af en daar genoot ik echt wel van.
Maar het leukste vond ik toch het opgroeien zelf, van hummeltje naar volwassen