Voor Lobke ben ik op zoek naar lieve vreemde honden waar ze mee kennis kan maken.
Doordat ze als heel jong pupje haar poot heeft gebroken heeft ze geruime tijd benchrust gehad en hoewel eerder leek dat ze daar weinig hinder van ondervind is ze nu echt bang aan het worden voor vreemde honden.
Tijdens het wandelen komen wij bijna geen honden tegen en in het bos is janus er eigenlijk altijd bij en dan is ze niet bang.
Ze is nu 9 maanden en ik ben dus op zoek naar vreemde honden waar we eens mee kunnen afspreken
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lieve honden gezocht omg. enschede
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
wandelen/ hond
Wanneer wil je afspreken? Volgende week een keer?
Ik heb je al een klein verhaaltje vertelt over die van ons en die wil alleen maar spelen als hij andere honden ziet.
Dus lijkt me geen probleem
Ik hoor het wel! Gr Eveline
Ik heb je al een klein verhaaltje vertelt over die van ons en die wil alleen maar spelen als hij andere honden ziet.

Re: wandelen/ hond
Volgende week is prima, roep maar een dag, tijd en plaats dan kijk ik of ik kanHugo 09-07 schreef:Wanneer wil je afspreken? Volgende week een keer?

-
- Vaste gebruiker
wandelen/ hond
Ik stuur je een pm.
Net zo makkelijk!
Gr!
Net zo makkelijk!

Gr!