Ik roep altijd dat ik een rotti wil, en die staan nog altijd hoog op mijn lijstje natuurlijk, maar aan de andere kant, wil ik als ik een rotti heb, me volledig kunnen richten op de sport, IPO. En dat is iets wat ik in die tijd niet kan garanderen, dat maakt niet dat er geen tijd is voor een hond, helemaal niet, maar ook meer als ik het heb over vervoer etc. Dan lijkt het me jammer als dat uiteindelijk dus niet zou lukken ( IPO ) om die redenen, het is geen ramp, maar het maakt wel dat ik er over nadenk om dan niet te kiezen voor een rottweiler.
Ik ben zelf ook wel aan het nadenken over een bullmastiff, maar ik ben wel nieuwsgierig of anderen nog suggesties hebben?
De dingen die ik belangrijk vind bij een hond, is dat ze voor hun baas/eigenaren door het vuur gaan, maar dat ze wel gewoon aardig zijn richting mensen als ik aangeef dat het goed is. En verder houd ik wel van honden met een beestje clownesk karakter, een beetje eigenwijsheid vind ik ook geen ramp, het liefst geen hond met een groot jachtinstinct.
gr Aimée