Moderator: moderatorteam
Nou dat weten ze niet echt eigenlijk. Want ik train niet bij die club, alleen op hun veld. Maar maakt ook niet uit verder, we gaan gewoon ons best doen en dan zien we welSanne!! schreef:Heel veel succesEen onderlinge vind ik altijd fijn want de mensen van die club weten hoe je het hond het kan het is toch een moment opname
Ah jammer! Had jou ook wel weer willen zien lopen en ook wel willen zien hoe groot Mable is gewordenTrixi schreef:Hartstikke leuk ,joh! Jammergenoeg heb ik ergens anders een wedstrijd (Kortrijk) anders had ik ook meegedaan. Lijkt me erg leuk je weer eens te zien lopen met Jip.
Ja leuk leukTrixi schreef:Ik zeg, goed idee. Over 4 weekjes heb ik vakantie dan moet het er van komen. Ben ook erg benieuwd naar jullie Ziva
Daar heb je gelijk in. De paaltjes lijkt ze nu ook echt door te hebben (gisteren twee keer gelopen zonder foutenYooki schreef:Hoi Lisette, gewoon lekker gaan doen hoor, start licentie aanvragen een ervoor gaaaaaaaaan!
Ik heb (achteraf) te lang gewacht want het is ook fijn om wedstrijd ervaring op te doen en als je langs de lijn staat moet je opletten hoeveel combi's een disq lopen....als je hond alle toestellen beheerst is er niets aan de hand!
Het belangrijkste is dat je samen plezier hebt, zie het als een groei proces
Succes
Wat goed!!!Lysette schreef:Jip heeft het echt super gedaan! Bij spel en vast parcours was ze eerste en bij de jumping derde![]()
![]()
Ben dus echt super trots op mijn hondje
![]()
Er zijn ook foto's gemaakt van Jip en ik heb ook van anderen foto's gemaakt, zal ik straks plaatsen in de fotohoek