ik wandel s'ochtends: +/- 10 minuten
s'middags: 30 minuten (plus een stukje fietsen)
s'avonds: +/- 10 minuten
Moderator: moderatorteam

vervelend he bordeline? daarom heb ik 4 honden dan moet je je wel aan een schema houden, dat wil niet zeggen dat ik tussendoor niet slaap hoorJacksel schreef:'s ochtends rondje balkon![]()
Als ik rond 11 uur echt mn bed uitkom :N: een rondje
Rond een uur of 2á 3 een rondje
Een van deze twee is ongeveer een half uur tot heel soms 3 kwartier, de ander een kwartiertje, soms zijn ze allebei langer, afhankelijk waar ik zin in heb.
uur of 6 een rondje van een kwartier
voordat ik ga slapen rondje van 10 minuten
soms tussen de laatste 2 nog even kort buiten voor Yore, maar meestal gaat ie gewoon op het balkon (of heel soms nog in de woonkamer)

heb jij geen galerij flat dan bij mij ouders naast woonde ook mensen met een balkon hond en hoevel water er ook over heen ging het bleef meuren in de zon en trok onwijs veel vliegenJacksel schreef:'s ochtends rondje balkon![]()
Een van deze twee is ongeveer een half uur tot heel soms 3 kwartier, de ander een kwartiertje, soms zijn ze allebei langer, afhankelijk waar ik zin in heb.
soms tussen de laatste 2 nog even kort buiten voor Yore, maar meestal gaat ie gewoon op het balkon (of heel soms nog in de woonkamer)
Hmmm mn Borderline heb ik nauwelijks last meer van, mn nieuwe therapie heb ik wel (behoorlijk) last van. En alleen maar thuiszitten is bepaald niet goed voor een normaal dag-nachtritme als je weinig discipline hebt. (En dingen buitenshuis doen zit er op moment nog niet echt in).monky555 schreef:vervelend he bordeline? daarom heb ik 4 honden dan moet je je wel aan een schema houden, dat wil niet zeggen dat ik tussendoor niet slaap hoorJacksel schreef:'s ochtends rondje balkon![]()
en gelukkig weten mijn honden ook heel goed hoe ze met mij om moeten gaan dus afentoe een plas rondje in de tuin en dan weer met zijn alle onder de wol is ook geen probleem
alleen zit ik dan later met een schuldgevoel