Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
de Raad....grrrr...update, accept giro binnen EINDELIJK
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
de Raad....grrrr...update, accept giro binnen EINDELIJK
weet niet wat er aan de hand is, maar heb dus nog steeds geen bevestiging van mijn dekaangifte van het komende nest (11 aug uitgerekend)
oke, was aan de late kant (krap 4wk) met opsturen, maar heb er gelijk achteraan gebeld en gemaild en het zou geregeld worden....
na een ruime week nog niets gehoord, weer gebeld, ze konden het niet vinden, zou terug gebeld worden...deden ze ook netjes een uurtje later, alles was gevonden en het zou geregeld worden...
alleen afgelopen maandag nog steeds niets gehoord, dus maar weer gebeld, dhr Suurs die dat regelt was op vakantie dus kreeg zijn vervangster, zij zoeken, lag de aanvraag nog tussen de niet behandelde papieren, ze zou er gelijk werk van gaan maken.....wel vroeg ze me de mail ook nog even te sturen aan haar persoonlijke adres, direct gedaan (met leesbevestiging en priority)....
maar dus nog steeds niets gehoord....GGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRR
maandag maar weer bellen
oke, was aan de late kant (krap 4wk) met opsturen, maar heb er gelijk achteraan gebeld en gemaild en het zou geregeld worden....
na een ruime week nog niets gehoord, weer gebeld, ze konden het niet vinden, zou terug gebeld worden...deden ze ook netjes een uurtje later, alles was gevonden en het zou geregeld worden...
alleen afgelopen maandag nog steeds niets gehoord, dus maar weer gebeld, dhr Suurs die dat regelt was op vakantie dus kreeg zijn vervangster, zij zoeken, lag de aanvraag nog tussen de niet behandelde papieren, ze zou er gelijk werk van gaan maken.....wel vroeg ze me de mail ook nog even te sturen aan haar persoonlijke adres, direct gedaan (met leesbevestiging en priority)....
maar dus nog steeds niets gehoord....GGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRR
maandag maar weer bellen
Laatst gewijzigd door crutz op 14 aug 2008 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
Gos
- Zeer actief
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
gewoon blijven bellen en erachteraan zitten,
ik heb vorig jaar iets met de rvb gehad.
mijn drie pups waren gechipt en ik kreeg maar twee stambomen , had de chipper bij een van de formulieren de chipnummersticker er niet op geplakt en waren ze er vanuit gegaan dat die pup overleden was.
ze hadden zelfs al netjes het geld van een pup teruggestort
dat foutje van hun heeft me drie weken bellen gekost en van hun kant werd steeds maar beloofd dat het morgen op de bus zou gaan enz..
het is uiteindelijk goed gekomen maar als de rvb zegt morgen dan bedoelen ze volgende week.
ik heb vorig jaar iets met de rvb gehad.
mijn drie pups waren gechipt en ik kreeg maar twee stambomen , had de chipper bij een van de formulieren de chipnummersticker er niet op geplakt en waren ze er vanuit gegaan dat die pup overleden was.
ze hadden zelfs al netjes het geld van een pup teruggestort
dat foutje van hun heeft me drie weken bellen gekost en van hun kant werd steeds maar beloofd dat het morgen op de bus zou gaan enz..
het is uiteindelijk goed gekomen maar als de rvb zegt morgen dan bedoelen ze volgende week.
Groetjes Patries

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Gos
- Zeer actief
Balen, maar afgezien van de ergernis die het jou geeft en alle belletjes die je ervoor moet doen, gaat het toch wel goedkomen, neem ik aan? Sterkte ermee....crutz schreef:nog niets mee gedaan, want ja mevr van Urk neemt ook maar waar voor de heer Suurs en kan er ook niets aan doen dat hij zijn werk niet gedaan heeft voor hij op vakantie ging....
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
inmiddels per fax binnen gehad (ze zeggen t steeds naar t goede adres te sturen, noemen ook steeds het adres in Veghel en die van Dellie heb ik ook hier gehad)LongFields schreef:Hebben ze wel je goede adres Carmen, ze zullen het toch niet naar je oude adres gestuurd hebben?
alleen volgend probleem, ze hebben de verkeerde reu er op gezet, zijn nestbroer die in Polen zit...GRRRRRRRRRRRR
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
crutz schreef:inmiddels per fax binnen gehad (ze zeggen t steeds naar t goede adres te sturen, noemen ook steeds het adres in Veghel en die van Dellie heb ik ook hier gehad)LongFields schreef:Hebben ze wel je goede adres Carmen, ze zullen het toch niet naar je oude adres gestuurd hebben?
alleen volgend probleem, ze hebben de verkeerde reu er op gezet, zijn nestbroer die in Polen zit...GRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
workingdog
- Actief
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
verschil in NHSB nr is dat broerlief eindigd op een 6 en Baudi op een 8, maar heb hem netjes met de compu ingevuld, dus t is geen "bad writingmalinois schreef:crutz schreef:inmiddels per fax binnen gehad (ze zeggen t steeds naar t goede adres te sturen, noemen ook steeds het adres in Veghel en die van Dellie heb ik ook hier gehad)LongFields schreef:Hebben ze wel je goede adres Carmen, ze zullen het toch niet naar je oude adres gestuurd hebben?
alleen volgend probleem, ze hebben de verkeerde reu er op gezet, zijn nestbroer die in Polen zit...GRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
jeetje... wat een mutsen
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Margo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje
- Contacteer: