Ik heb een vraag over de Husky. Wij zijn namelijk op zoek naar een herplaatser, en hebben nu een Husky gevonden die ons erg aanspreekt. Mijn vraag is alleen, aangezien Husky's kunnen gaan huilen, of 2 a 3 keer in de week een dagdeel ('s middags van 2 uur tot 5) te veel is voor een Hus. Wij gaan er vandaag kijken, maar ik wilde dit graag weten van de mensen die een Hus hebben.
Voor de rest is haar karakter volgens mij wel wat we zoeken voor zover het asiel dat kan beoordelen. Maar goed, dat zien en vragen we vanmiddag daar ook wel.
Nou ik hoop dat jullie hier wat over kunnen zeggen, ook al begrijp ik ook wel dat elke hond ook weer anders is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Husky
Moderator: moderatorteam
-
Binkie2
- Actief
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
-
Binkie2
- Actief
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
Nou we hebben nu al een Aussie. Een roedelgenoot is er dus gewoon altijd. En geloof me, van al het haar wat ik nu al dagelijks op de vloer vind kan ik makkelijk nog een Aussie maken
Verharen is dus helemaal geen probleem voor ons. En een soepje met hondenhaar staat hier heel vaak op het menu.
We zijn er net geweest en het was een hele lieve hond. We zijn een stuk met haar te wandelen geweest en dat ging op zich goed. Ze was een tikje afstandelijk, maar toch erg vriendelijk. Nou hadden we niet verwacht dat ze ons meteen helemaal zou bespringen en begroeten, want dat weet ik dan nog weer wel van een Husky. Het asiel kon ons nog niet zo heel veel vertellen over haar, want ze was er nog niet heel lang. Wel konden ze vertellen dat ze bij haar vorige eigenaar wel los kon lopen. Wanneer ze haar in het asiel in de kennel doen huilt ze altijd maar kort. Ik weet alleen niet hoe dat zal zijn als ze je eenmaal ziet als baas, en je gaat even weg. Zou de hond die we al hebben dat misschien een beetje makkelijker maken?
We gaan er nog even over nadenken, want met het ras op zich ben ik niet zo heel bekend, en weet dus alleen de dingen van de rasstandaard. Ik wil graag alle voors en tegens weten. Dus kom maar op met tips en meningen. We willen graag een goede keuze maken, want daar hebben de hond en wij allemaal het meeste aan.
We zijn er net geweest en het was een hele lieve hond. We zijn een stuk met haar te wandelen geweest en dat ging op zich goed. Ze was een tikje afstandelijk, maar toch erg vriendelijk. Nou hadden we niet verwacht dat ze ons meteen helemaal zou bespringen en begroeten, want dat weet ik dan nog weer wel van een Husky. Het asiel kon ons nog niet zo heel veel vertellen over haar, want ze was er nog niet heel lang. Wel konden ze vertellen dat ze bij haar vorige eigenaar wel los kon lopen. Wanneer ze haar in het asiel in de kennel doen huilt ze altijd maar kort. Ik weet alleen niet hoe dat zal zijn als ze je eenmaal ziet als baas, en je gaat even weg. Zou de hond die we al hebben dat misschien een beetje makkelijker maken?
We gaan er nog even over nadenken, want met het ras op zich ben ik niet zo heel bekend, en weet dus alleen de dingen van de rasstandaard. Ik wil graag alle voors en tegens weten. Dus kom maar op met tips en meningen. We willen graag een goede keuze maken, want daar hebben de hond en wij allemaal het meeste aan.
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb je een PB'tje gestuurd over een grote kruising uit Polen maar hij blijft in mijn outbox staan. Misschien is dit iets voor jullie?

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014