Ik ben toch wel trots op allebei, maar vooral op Harley.
Afgelopen woensdag gestart met bach bloesem druppels omdat hij op wedstrijden stijf staat van de stress. Thuis veel geoefend met samen spelen met de flos.
Voor de start flos erbij en heel voorzichtig begon hij toch te spelen. (thuis wordt hij idioot als hij dat ding ziet) Had met de scheids al afgesproken dat als hij stopte met lopen ik met flos verder zou gaan. (spelenderwijs) Maar het was niet nodig. Op de gambling ging hij goed van start en bleef ook redelijk op tempo lopen. Hij had er weer lol in. Alleen ik had de briefing gemist (moest het secretariaat en omroep bijhouden) en wist niet dat we ene bonus hadden. Het vast parcours was hij vooraf al wat enthousiaster. Ook in het parcours zelf had hij er lol in en werden we 2e. De jumping ging helaas op 3 sprongen van de finisch de mist in. Hij liep tot dan toe echt goed. (het beste rondje sinds tijden gelopen op een wedstrijd) Hij stopte en ging snuffelen en dan kan ik het vergeten. Meegenomen en buiten de ring nog wat gespeeld. (keek in de ring zijn flos niet aan) Voorlopig geen wedstrijden meer voor hem om de druk er af te halen.
Pardoes was ronduit idioot alledrie de rondjes. Op het spel liep hij super. Na de fluitsignaal moesten we de bonus nog (drie sprongen) maar hij was zo idioot dat hij maar door de tunnel bleef scheuren (tot 4 x toe) met een gezicht goed he baas. Dit leverde behoorlijk lachwekkende tafferelen op omdat ik allang bij de uitgang van de ring stond. Ook op de jumping en het vast parcours was hij erg fel. Op beide werden we 1e. Zo lopen met Pardoes is echt genieten. Al was ik drie keer gediskwalificeerd dit gevoel is super.
Heb ook een aantal foto's gemaakt.

alle foto's staan in het volgende album http://www.mijnalbum.nl/Album=CVFBCXJU