Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Populaire honden rassen, de schuld van filmsterren / media ?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

doggy

Populaire honden rassen, de schuld van filmsterren / media ?

Ongelezen bericht door doggy »

Populaire honden rassen, is dat de schuld van filmsterren / media ?

Mijns inziens, is het zo dat wel degelijk bepaalde films ervoor gezorgd hebben, dat bepaalde rassen een tijd lang erg populair waren / zijn, met soms alle gevolgen van dien.

Niet dat het nu persee hun schuld is , maar toch... de dieren zijn er in veel gevallen weer de dupe van, zeg maar , dat er dan weer zo'n hype is onder bepaalde rassen.

Zoals nu bij echte Gooishce meisjes , het zal mij eerlijk gezegd niks verbazen, als straks iedereen met een JackRussel in een tasje loopt.

Ik vind het alleen zo jammer dat altijd de dieren er de dupe van zijn, terwijl de mens de fouten maakt.

Wat vinden jullie van de stelling en hoe kijken jullie er tegen aan??
Laatst gewijzigd door doggy op 03 nov 2008 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Het is de serie "echte Gooische meisjes" of iets in die trant waar ze een JR in een tasje hebben. Die hebben ze denk ik overigens vanwege Paris Hilton enzo :mrgreen: :wink:
Bij Gooische Vrouwen hebben ze een blonde Lab. Die zijn toch al populair dat scheelt.(en oh ja, die hondenfokster fokt bruine Labjes en heeft zelf geloof ik nog een Welsh Springer en nog iets).

Maar ja, tuurlijk draagt de media en films e.d bij aan dat bepaalde rassen opeens heel populair worden. Maar ik weet niet zo goed hoe dat te voorkomen is...
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Voor een deel wel ja.
En de invloed van internet is denk ik ook niet te onderschatten.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Moos schreef:Het is de serie "echte Gooische meisjes" of iets in die trant waar ze een JR in een tasje hebben. Die hebben ze denk ik overigens vanwege Paris Hilton enzo :mrgreen: :wink:
Bij Gooische Vrouwen hebben ze een blonde Lab. Die zijn toch al populair dat scheelt.(en oh ja, die hondenfokster fokt bruine Labjes en heeft zelf geloof ik nog een Welsh Springer en nog iets).

Maar ja, tuurlijk draagt de media en films e.d bij aan dat bepaalde rassen opeens heel populair worden. Maar ik weet niet zo goed hoe dat te voorkomen is...
Ik bedoelde echte Gooische meisjes.

Ik ga het direct aanpassen :ok:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Natuurlijk wordt dat beïnvloed. De media beïnvloed ons hele leven. Jammere is dat het de laatste jaren alleen niet de beste voorbeelden die ons op de tv worden voorgeschoteld en dan door de niet zo slimme kijkers wordt overgenomen. Ik ben benieuwd hoeveel chihuahua's er de komende jaren in de asiels terecht zullen komen.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”