Zondag 5 april 2009
kosten leden: € 7,50 per hond
niet leden: €10,00 per hond
Voor meer info en inschrijfformulier: www.kchoogeveen.nl
Niet voor honden met een (FCI) erkend stamboom, helaas.
Moderator: moderatorteam
Heeft jouw hond een (FCI erkend) stamboom?*Kane* schreef:Leuk!!
Misschien show ik Saba er wel, de 13e moet ze haar eerste show
in Leeuwarden lopen dus zal een goede oefening zijn.
Shima schreef:Heeft jouw hond een (FCI erkend) stamboom?*Kane* schreef:Leuk!!
Deze show is namelijk alleen voor honden die geen FCI erkend stamboom hebben en kruisingen. Ik zal het er nog even bij zetten voor alle duidelijkheid.
Prima, hartstikke gezellig!!*Kane* schreef:Shima schreef:Heeft jouw hond een (FCI erkend) stamboom?*Kane* schreef:Leuk!!
Deze show is namelijk alleen voor honden die geen FCI erkend stamboom hebben en kruisingen. Ik zal het er nog even bij zetten voor alle duidelijkheid.
Ohhh sorry haha ja dat heeft Saba. Dan komen we misschien gewoon
kijken of ik loop mee met de duitse herder van mn ouders,
die is wel stamboomloos
Hij staat onder het kopje "nieuws"vosse schreef:Ik kom zoiezo met 1 hond, mss met meerdere moeten we even kijken in welke klasse het allemaal moet lopen.
Klopt het dat er nog geen inschrijfformulier op de site staat?
Dankje ik keek verkeerdShima schreef:Hij staat onder het kopje "nieuws"vosse schreef:Ik kom zoiezo met 1 hond, mss met meerdere moeten we even kijken in welke klasse het allemaal moet lopen.
Klopt het dat er nog geen inschrijfformulier op de site staat?
http://www.kchoogeveen.nl/nieuws.html
Nee idd liep ik ook al tegen aan. Heb ook maar herder ingevuld idd.*Kane* schreef:De herder is inschreven, ik snapte alleen de vraag type hond niet
type..................../............... nouja heb maar herder/ stokhaar ingevuld![]()
Die vraag kende ik nog niet
Ik heb daar in gevuld*Kane* schreef:De herder is inschreven, ik snapte alleen de vraag type hond niet
type..................../............... nouja heb maar herder/ stokhaar ingevuld![]()
Heb 65cm ingevuld, mn moeder zou hem meten maar was bang voor het meetlint dus rende steeds wegvosse schreef:Nee idd liep ik ook al tegen aan. Heb ook maar herder ingevuld idd.*Kane* schreef:De herder is inschreven, ik snapte alleen de vraag type hond niet
Mss lopen we tegen elkaar? Welke stokmaat heb jij ingevuld?
Lekker druk dagje wordt het voor ons. Kom ook nog met een stand van de trimsalon staan. Dus wordt een gezellig druk dagje
Inderdaad, je moet het echt zien als een leuk dagje met de hond.*Kane* schreef:Heb 65cm ingevuld, mn moeder zou hem meten maar was bang voor het meetlint dus rende steeds wegvosse schreef:Nee idd liep ik ook al tegen aan. Heb ook maar herder ingevuld idd.*Kane* schreef:De herder is inschreven, ik snapte alleen de vraag type hond niet
Mss lopen we tegen elkaar? Welke stokmaat heb jij ingevuld?
Lekker druk dagje wordt het voor ons. Kom ook nog met een stand van de trimsalon staan. Dus wordt een gezellig druk dagje![]()
Hij is van Maart '08 , weet niet hoe oud die van jou is?
Anders zitten we zelfs misschien in dezelfde klasse... Als ze het al in klasse's doen. Zal hem nog eventjes een lesje mee naar ringtraining nemen![]()
Heerlijk voor de lol meedoen. Het is een mega komiek met zn mega oren.