Ik vroeg me af: wie gaat er nu wel trainen en wie gaat er niet trainen met dit weer?
Ik bedoel dan bij een hondenschool of -vereniging.
Wel er vanuitgaande dat je de mogelijkheid hebt om naar binnen uit te wijken (overdekt trainen en theoriemogelijkheid), en dat het geen disciplines zijn waarbij honden moeten springen, zoals bijv. behendigheid.
De reden dat ik dat vraag: wij trainen zelf met de G&G wel en ook de opvoedcursussen trainen door.
Ik zeg er wel bij: de mensen hoeven niet op elkaar te wachten en kunnen dus samen met hun hond in beweging blijven en zoals ik al zei naar binnen uitwijken. Voor de blijf-oefeningen heb ik tuinstoelkussens neergelegd
Gisteren sprak ik toevallig een paar mensen die elders trainen, maar daar gingen de trainingen niet door omdat de eigenaren van de school het te koud vonden voor de honden, terwijl ze ook binnen trainen.
De mensen die er gisteren waren, hadden er allemaal geen moeite mee en ook hun honden niet.
Ze waren er allemaal, terwijl ze makkelijk thuis hadden kunnen blijven, aangezien ze gemiste lessen altijd op een andere dag of tijdstip in mogen halen.
Dus.....wat zouden jullie doen?
Groetjes,
corina