Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
herplaatsing Yoica
Moderator: moderatorteam
- goldenrose
- Vaste gebruiker
herplaatsing Yoica
Het is heel snel gegaan, woendag kreeg ik al bericht van de persoon van staffordsherplaatsen.nl dat ze iemand had, en vanavond ging ik op bezoek en ze ook meteen gebleven voor een weekend op proef.
Het is heel moeilijk en pijnlijk maar er valt ook een gigantische last van me af. 2 teven in huis met de kans op vechten gaf me heel veel stress, en ook buiten lopen met haar werd steeds moeilijker voor me omdat ik zo bang was dat ze een hond zou aanvliegen, of een kat zou pakken.
De nieuwe baas heeft daar geen problemen mee, en hij is helemaal weg van haar dus dat zit wel goed.
Ina.
Het is heel moeilijk en pijnlijk maar er valt ook een gigantische last van me af. 2 teven in huis met de kans op vechten gaf me heel veel stress, en ook buiten lopen met haar werd steeds moeilijker voor me omdat ik zo bang was dat ze een hond zou aanvliegen, of een kat zou pakken.
De nieuwe baas heeft daar geen problemen mee, en hij is helemaal weg van haar dus dat zit wel goed.
Ina.
- Marian4
- Actief
- Mijn ras(sen): chow chowXcollie?
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ze een goed baasje krijgt.
Kom je nu ook eens aan jezelf toe. Ik wens je veel sterkte want het is niet niks als je deze keuze moet maken
Kom je nu ook eens aan jezelf toe. Ik wens je veel sterkte want het is niet niks als je deze keuze moet maken
Groetjes Marian
www.tierschutzfoerderverein.de
www.tierschutzfoerderverein.de
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
-
Bullenmama
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Dat is super goed nieuws, het moest nou eenmaal toch gebeuren en dan maar beter zo snel mogelijk.
ik hoop dat ze haar gouwe mandje gevonden heeft.
Jij veel sterkte met het gemis, want ondanks alles zal dat er toch echt wel zijn.

ik hoop dat ze haar gouwe mandje gevonden heeft.
Jij veel sterkte met het gemis, want ondanks alles zal dat er toch echt wel zijn.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
S@ndr@
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- goldenrose
- Vaste gebruiker
Bedankt voor de fijne reacties. Ik heb contact met de mensen waar ze dit weekend op proef is. Toen ik weg was liep ze even rond maar ging toen al snel liggen. Toen ik belde lag ze al bij haar op schoot te slapen.
Hij is kapper aan huis en is van plan haar de hele dag mee op pad te nemen, nou daar maak je haar heel erg blij mee.
Moeilijk vind ik dat ik het moet loslaten, ook een te grote verantwoording (straks pakt ze een hond, wat dan?) voelen maar dat wordt vast wel minder.
Ik kan nu lekker veel aandacht aan Yara (mijn andere hond) besteden, merk nu pas hoe ze tekort is gekomen door alles. Vanmorgen is ze lekker meegeweest de stad in, dat vind ze geweldig. En ik ga een cursus met haar doen. Ik merk nl ook dat ik ook bang ben voor haar en andere honden, gewoon de angst voor vechtende honden. Terwijl zij juist best met andere honden kan, kleintjes meestal niet maar voor grotere honden ging ze altijd direct op de rug liggen. Ik vermijdt nu elke hond die ik tegenkom en dat is eigenlijk niet nodig. Ze is ook niet zo dat ze er meteen opklapt en vasthoudt zoals Yoica.
Hij is kapper aan huis en is van plan haar de hele dag mee op pad te nemen, nou daar maak je haar heel erg blij mee.
Moeilijk vind ik dat ik het moet loslaten, ook een te grote verantwoording (straks pakt ze een hond, wat dan?) voelen maar dat wordt vast wel minder.
Ik kan nu lekker veel aandacht aan Yara (mijn andere hond) besteden, merk nu pas hoe ze tekort is gekomen door alles. Vanmorgen is ze lekker meegeweest de stad in, dat vind ze geweldig. En ik ga een cursus met haar doen. Ik merk nl ook dat ik ook bang ben voor haar en andere honden, gewoon de angst voor vechtende honden. Terwijl zij juist best met andere honden kan, kleintjes meestal niet maar voor grotere honden ging ze altijd direct op de rug liggen. Ik vermijdt nu elke hond die ik tegenkom en dat is eigenlijk niet nodig. Ze is ook niet zo dat ze er meteen opklapt en vasthoudt zoals Yoica.
- goldenrose
- Vaste gebruiker
-
Fin
- Zeer actief
Ik weet wat het is om tussen vechtende honden terecht te komen
dus kan me je angst goed voorstellen. Het slijt snel, hoor.
Wat gaaf dat Yoica zo goed terechtgekomen is, en dat beide honden erop vooruit gegaan zijn. Nu kun jij je tenminste concentreren op het opbouwen van een leuk nieuw leven zo na je scheiding
Wat gaaf dat Yoica zo goed terechtgekomen is, en dat beide honden erop vooruit gegaan zijn. Nu kun jij je tenminste concentreren op het opbouwen van een leuk nieuw leven zo na je scheiding
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Wat fijn.goldenrose schreef:Nou we zijn er beiden al helemaal uit: ze mag blijven! Ze heeft daar een geweldig leven met ontzettend veel aandacht en activiteit en dat gun ik haar. Ik mis haar wel maar het idee dat ze het nu zo goed heeft maakt het een stuk gemakkelijker!

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
*Jolanda*
- goldenrose
- Vaste gebruiker
Ja, via haar. Ze doet het inderdaad heel goed, echt super ook dat ze dit doet, en ze maakt veel mensen blij en het was bij mij ook heel snel geregeld maar ze kijkt heel goed wat bij elkaar past en tja dit klopt gelukkig helemaal.*Jolanda* schreef:Heb je via Sandra Spoor herplaatst?!
Dat moet goed gaan wij hebben onze stafford ook via Sandra gekregen en zijn zo blij dat we dat gedaan hebben. Ze screent de mensen altijd erg goed en vraagt flink door...
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Fijn om te horen dat ze goed terecht is gekomen.
En sterkte met het gemis!
En sterkte met het gemis!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort