Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

herplaatsing Yoica

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

goldenrose
Vaste gebruiker

herplaatsing Yoica

Ongelezen bericht door goldenrose »

Het is heel snel gegaan, woendag kreeg ik al bericht van de persoon van staffordsherplaatsen.nl dat ze iemand had, en vanavond ging ik op bezoek en ze ook meteen gebleven voor een weekend op proef.

Het is heel moeilijk en pijnlijk maar er valt ook een gigantische last van me af. 2 teven in huis met de kans op vechten gaf me heel veel stress, en ook buiten lopen met haar werd steeds moeilijker voor me omdat ik zo bang was dat ze een hond zou aanvliegen, of een kat zou pakken.

De nieuwe baas heeft daar geen problemen mee, en hij is helemaal weg van haar dus dat zit wel goed.

Ina.
Marian4
Actief
Mijn ras(sen): chow chowXcollie?

Ongelezen bericht door Marian4 »

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ze een goed baasje krijgt.
Kom je nu ook eens aan jezelf toe. Ik wens je veel sterkte want het is niet niks als je deze keuze moet maken :ok:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Wel fijn dat er zo snel een goede nieuwe baas gevonden is, dan hoef je er ook niet zo lang tegenaan te hikken. Hopelijk wordt ze een blijfertje. Veel sterkte, het zal allemaal niet meevallen :wink:
Afbeelding
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door JML »

Dat is rap gegaan.
Misschien ook maar beter zo.
Hoop dat ze op haar plek zit en ik wens jou veel sterkte.
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Heel veel sterkte. Het is inderdaad wel snel gegaan,maar ik denk wel dat het zo beter is.
Anders ga je er alleen maar meer tegenop zien.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Sterkte Ina, het is beter dat ze weg is maar je zal haar natuurlijk erg missen.
Hou maar in je hoofd dat het anders helemaal fout had kunnen lopen tussen je teven of ergens buiten met een andere hond of een kat.

Hou je wel contact met de nieuwe eigenaar ?
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Dat is super goed nieuws, het moest nou eenmaal toch gebeuren en dan maar beter zo snel mogelijk.
ik hoop dat ze haar gouwe mandje gevonden heeft.

Jij veel sterkte met het gemis, want ondanks alles zal dat er toch echt wel zijn.
:knuffel1:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

moeilijk hoor sterkte er mee
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Tja soms is liefde loslaten, hoe moeilijk ook, ik hoop dat het zo goed klikt dat ze kan blijven :ok: sterkte
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Wat is dat snel gegaan al.
Ik hoop dat ze bij de nieuwe baas een blijvertje is :ok:
Sterkte.
Het zal voor jou een dubbel gevoel zijn.
Naast opluchting ook een gemis.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
goldenrose
Vaste gebruiker

Bedankt voor de fijne reacties. Ik heb contact met de mensen waar ze dit weekend op proef is. Toen ik weg was liep ze even rond maar ging toen al snel liggen. Toen ik belde lag ze al bij haar op schoot te slapen.
Hij is kapper aan huis en is van plan haar de hele dag mee op pad te nemen, nou daar maak je haar heel erg blij mee.

Moeilijk vind ik dat ik het moet loslaten, ook een te grote verantwoording (straks pakt ze een hond, wat dan?) voelen maar dat wordt vast wel minder.
Ik kan nu lekker veel aandacht aan Yara (mijn andere hond) besteden, merk nu pas hoe ze tekort is gekomen door alles. Vanmorgen is ze lekker meegeweest de stad in, dat vind ze geweldig. En ik ga een cursus met haar doen. Ik merk nl ook dat ik ook bang ben voor haar en andere honden, gewoon de angst voor vechtende honden. Terwijl zij juist best met andere honden kan, kleintjes meestal niet maar voor grotere honden ging ze altijd direct op de rug liggen. Ik vermijdt nu elke hond die ik tegenkom en dat is eigenlijk niet nodig. Ze is ook niet zo dat ze er meteen opklapt en vasthoudt zoals Yoica.
goldenrose
Vaste gebruiker

Nou we zijn er beiden al helemaal uit: ze mag blijven! Ze heeft daar een geweldig leven met ontzettend veel aandacht en activiteit en dat gun ik haar. Ik mis haar wel maar het idee dat ze het nu zo goed heeft maakt het een stuk gemakkelijker!
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Ik weet wat het is om tussen vechtende honden terecht te komen :jank: dus kan me je angst goed voorstellen. Het slijt snel, hoor.

Wat gaaf dat Yoica zo goed terechtgekomen is, en dat beide honden erop vooruit gegaan zijn. Nu kun jij je tenminste concentreren op het opbouwen van een leuk nieuw leven zo na je scheiding :wink:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

goldenrose schreef:Nou we zijn er beiden al helemaal uit: ze mag blijven! Ze heeft daar een geweldig leven met ontzettend veel aandacht en activiteit en dat gun ik haar. Ik mis haar wel maar het idee dat ze het nu zo goed heeft maakt het een stuk gemakkelijker!
:ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

goldenrose schreef:Nou we zijn er beiden al helemaal uit: ze mag blijven! Ze heeft daar een geweldig leven met ontzettend veel aandacht en activiteit en dat gun ik haar. Ik mis haar wel maar het idee dat ze het nu zo goed heeft maakt het een stuk gemakkelijker!
Wat fijn. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Heb je via Sandra Spoor herplaatst?!

Dat moet goed gaan wij hebben onze stafford ook via Sandra gekregen en zijn zo blij dat we dat gedaan hebben. Ze screent de mensen altijd erg goed en vraagt flink door...
goldenrose
Vaste gebruiker

*Jolanda* schreef:Heb je via Sandra Spoor herplaatst?!

Dat moet goed gaan wij hebben onze stafford ook via Sandra gekregen en zijn zo blij dat we dat gedaan hebben. Ze screent de mensen altijd erg goed en vraagt flink door...
Ja, via haar. Ze doet het inderdaad heel goed, echt super ook dat ze dit doet, en ze maakt veel mensen blij en het was bij mij ook heel snel geregeld maar ze kijkt heel goed wat bij elkaar past en tja dit klopt gelukkig helemaal.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Fijn om te horen dat ze goed terecht is gekomen.
En sterkte met het gemis!
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”