:N: Hoe verzinnen ze het!
Moderator: moderatorteam

Daar heb je gelijk in vind ik. maar ik heb ook een hekel aan shows met de bussen haarlak die op honden gespoten worden, de slabbertjes, de haarspeldjes en de witte poeder :N:lieke schreef:Ik zou het mijn hond(en) niet aandoen. Maar ik vind het wel grappig om te zien.
Wat is trouwens het verschil met het normale showklaar-maken van honden? Ik zie tijdens shows mensen hun honden met papilloten, haarlak, versteviging, poeder, haarclips en wat al niet meer pesten.
Dit is, wat mij betreft, niet erger.
Hier ben ik het met je eens. Uitsluitend echter indien de gebruikte producten niet schadelijk zijn voor de hond en deze geen pijn of last ondervind van wat 'm wordt "opgedaan" aan accessoires.lieke schreef:Ik zou het mijn hond(en) niet aandoen. Maar ik vind het wel grappig om te zien.
Wat is trouwens het verschil met het normale showklaar-maken van honden? Ik zie tijdens shows mensen hun honden met papilloten, haarlak, versteviging, poeder, haarclips en wat al niet meer pesten.
Dit is, wat mij betreft, niet erger.
Dat vroeg ik me dus ook al af. Misschien is het kunstFrederique schreef:Los van het feit dat ik het afgrijselijk lelijk vind vraag ik me
toch echt af wat ik in deze coiffure moet zien![]()