Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KK1 waar in omgeving Hardenberg?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hercujess

KK1 waar in omgeving Hardenberg?

Ongelezen bericht door hercujess »

Wie weet waar ik KK1 en eventueel KK2 kan gaan volgen in de omgeving Hardenberg? Tijdens de opleiding Hondentrimmen is er al heel wat de revue gepasseerd, maar ik wil het weer opfrissen en meer uitdiepen. Vooral het genetica verhaal.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik geloof dat op de site van de RvB zo'n zoekfunctie is naar KCs die KK1 en 2 geven.
hercujess

Maeve schreef:Ik geloof dat op de site van de RvB zo'n zoekfunctie is naar KCs die KK1 en 2 geven.
Bedankt, met logisch denken (wat ik dus niet deed), had ik dat zelf ook moeten bedenken :ok:

Is het ook mogelijk om na zelfstudie het examen te kunnen doen? Beide dichtsbijzijnde locaties zijn 40 minuten rijden.
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

hercujess schreef: Is het ook mogelijk om na zelfstudie het examen te kunnen doen? Beide dichtsbijzijnde locaties zijn 40 minuten rijden.
Ja, dat kan. Ik heb KK1 en KK2 zelf geleerd en me via de Raad van Beheer ingeschreven voor het examen. Allebei in 1x gehaald, dus het kan wel :wink:
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

*Charlotte schreef:
hercujess schreef: Is het ook mogelijk om na zelfstudie het examen te kunnen doen? Beide dichtsbijzijnde locaties zijn 40 minuten rijden.
Ja, dat kan. Ik heb KK1 en KK2 zelf geleerd en me via de Raad van Beheer ingeschreven voor het examen. Allebei in 1x gehaald, dus het kan wel :wink:
inderdaad het mag bij KK1 en KK2 ook gewoon zelf voorbereid worden. Ik wil dat ook gaan doen.
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

hercujess schreef:
Maeve schreef:Ik geloof dat op de site van de RvB zo'n zoekfunctie is naar KCs die KK1 en 2 geven.
Bedankt, met logisch denken (wat ik dus niet deed), had ik dat zelf ook moeten bedenken :ok:

Is het ook mogelijk om na zelfstudie het examen te kunnen doen? Beide dichtsbijzijnde locaties zijn 40 minuten rijden.
40 minuten rijden vind ik zelf best acceptabel. Ik zou deze cursussen niet snel als zelfstudie gaan doen, maar dat ligt wel een beetje van de achtergrond van jezelf af.
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: KK1 waar in omgeving Hardenberg?

Ongelezen bericht door Shima »

hercujess schreef:Wie weet waar ik KK1 en eventueel KK2 kan gaan volgen in de omgeving Hardenberg? Tijdens de opleiding Hondentrimmen is er al heel wat de revue gepasseerd, maar ik wil het weer opfrissen en meer uitdiepen. Vooral het genetica verhaal.
KC Hoogeveen
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Renske schreef:Ik zou deze cursussen niet snel als zelfstudie gaan doen, maar dat ligt wel een beetje van de achtergrond van jezelf af.
Waarom niet? Als je de discipline hebt om het zelf te doen, dat lijkt me dat geen enkel probleem, zeker niet als je er 40 minuten voor moet gaan rijden. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Ik persoonlijk vond het veel prettiger om het zelf te doen, maar als zo'n cursus je hartstikke leuk lijkt, moet je het vooral doen. Ik vond het fijner om lekker zelf op internet informatie en rassen te zoeken, de boeken te lezen en alles in m'n eigen tempo :ok:
hercujess

Ik werk zes dagen in de week en daarnaast heb ik al genoeg te doen om ook nog tig keer 40 minuten heen en 40 minuten weer terug te rijden. Ik heb een groot gedeelte van KK1 al op mijn opleiding Hondentrimmen gehad en goede cijfers behaald. Ik denk dus dat ik wel in staat ben om het te doen. Ik vind het ook vooral erg interessant. Nu nog het juiste boek opscharrelen.
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Elementaire kynologische kennis
Robert van der Molen

veel succes!
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”