oohh genoeg plaagspelletjes,
Barry en Jenson kan je dol maken door rare geluidjes te maken, als er rare geluidjes op tv zijn maken ze zichzelf dol, zoals met die nieuwe audi reclame.
Solar wordt helemaal wild als je dr op dr kont krabbelt/ kietelt, vind ze helemaal geweldig, bij Barry zit dat plekje tussen zn schouderbladen, druk je daarop en maak je gekke geluidjes dan gaat zijn springmodus aan.
ook vind ik het leuk om gekke bekke bij ze te trekken

, dan trek ik hun lippen uitelkaar, zal dr eigenlijk een foto van moeten maken om het te verduidelijken

ze vinden het allemaal best , ik doe dit niet vaak, maar ik pruts wel vaak aan ze, vinden ze helemaal niet erg, je kan echt alles met ze doen, de goedsullen en volgens mij vinden ze het nog fijn ook. oorfriemelen en kneden is ook zo wat , bij Barry kan je duiverlsoortjes maken
ze uitdagen en dan heel hard weglopen en achter dingen gaan staan zodat ze je niet kunnen pakken, vinden ze ook een leuk spelletje, vooral Cy en Jenson kunnen dat erg lang volhouden, langer dan ik dus dan geef ik me op een gegeven moment maar gewonnen
Tiemen en ik lummelen wel eens met de honden, dus bal overgooien zonder dat ze hem kunnen pakken , goed voor hun reactievermogen en conditie
samen huilen is hier ook favoriet, Jenson en Barry reageren op het commando "zing" en voor je het weet heb je ze allemaal aan het huilen, thuis, in de tuin, in de auto
maar goed dit allemaal vinden ze of dikke prima of ze worden er helemaal vrolijk van, als ze het niet leuk zouden vinden dan zou ik het niet doen, zo ben ik dan ook wel weer.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.