Ik loop dus bij het trappetje omhoog en zie daar 3 honden loslopen, 2 van de 3 ken ik wel want die zijn van de vader van een vriendin van mij.
Maar er liep een man bij die ik totaal niet ken met nog een andere hond.
Nu weet ik dat de oudste niet zo best met andere honden kan dus ik loop de andere kant maar op, en roep of hij de honden bij zich wil houden want liz vind het niet prettig als er honden op haar af komen stormen.
Maar dat was dus al te laat en die oudste hond stuiterd zo boven op lizzy die het uitgilde :N: ik ben me wild geschrokken het ging eindelijk de goede kant op ze liet andere honden wat dichterbij en met sommige ging ze zelfs weer spelen.
Komt die kerel ook nog even dood nuchter aan lopen gaat het?
Het enige wat ik kon uitbrengen was haal die klote honden hier weg!!
Toen ik thuis kwam heb ik liz even gecheckt en ze heeft wondjes alleen mijn jas zat een scheur in gelukkig, s'avonds belde die vriendin mij ze hoorde van haar oom dat de honden een andere hond hadden aangevallen een mechels herder pupje en ze dacht direct aan mij en wilde even weten of alles wel goed ging..
Nou ja opzich ging alles wel goed alleen wanneer liz nu rent dan steunt ze niet goed op haar linkervoorpoot..Gister belde ze me op om van haar vader een excuus aan te bied natuurlijk is dat heel aardig maar ja haar vader kan er ook niks aan doen..
Normaal gesprokken schrik ik er niet zo gauw van als het 1 tegen 1 is daar ga ik gerust tussen maar nu was ik toch wel even in paniek en heb heel wat om heen geslagen om ze bij haar weg te houden
TARAK