Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Liz aangevallen.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Liz aangevallen.

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Ik liep rustig de dijk over bij mn ouders in de buurt waar ik wel vaker loop.
Ik loop dus bij het trappetje omhoog en zie daar 3 honden loslopen, 2 van de 3 ken ik wel want die zijn van de vader van een vriendin van mij.
Maar er liep een man bij die ik totaal niet ken met nog een andere hond.
Nu weet ik dat de oudste niet zo best met andere honden kan dus ik loop de andere kant maar op, en roep of hij de honden bij zich wil houden want liz vind het niet prettig als er honden op haar af komen stormen.
Maar dat was dus al te laat en die oudste hond stuiterd zo boven op lizzy die het uitgilde :N: ik ben me wild geschrokken het ging eindelijk de goede kant op ze liet andere honden wat dichterbij en met sommige ging ze zelfs weer spelen.
Komt die kerel ook nog even dood nuchter aan lopen gaat het?
Het enige wat ik kon uitbrengen was haal die klote honden hier weg!!
Toen ik thuis kwam heb ik liz even gecheckt en ze heeft wondjes alleen mijn jas zat een scheur in gelukkig, s'avonds belde die vriendin mij ze hoorde van haar oom dat de honden een andere hond hadden aangevallen een mechels herder pupje en ze dacht direct aan mij en wilde even weten of alles wel goed ging..
Nou ja opzich ging alles wel goed alleen wanneer liz nu rent dan steunt ze niet goed op haar linkervoorpoot..Gister belde ze me op om van haar vader een excuus aan te bied natuurlijk is dat heel aardig maar ja haar vader kan er ook niks aan doen..
Normaal gesprokken schrik ik er niet zo gauw van als het 1 tegen 1 is daar ga ik gerust tussen maar nu was ik toch wel even in paniek en heb heel wat om heen geslagen om ze bij haar weg te houden :oops:
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Ach...arme Lizzy.....

Waardeloos is dit!
Het lijkt wel een plaag: dit is de zoveelste hond deze week die wordt aangevallen.... :19:

Hoe gaat het nu met haar? Je zult wel erg gechrokken zijn!
Die man van die aanvallende hond ken je niet? Anders zou ik nog informeren voor een nieuw jas bij zijn verzekering.....en de eventuele dierenartskosten voor Lizzy.

Maar goed, het voornaamste is dat jullie er redelijk goed van af gekomen zijn. geef haar maar een dikke knuffel :J:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

freskin schreef:Ach...arme Lizzy.....

Waardeloos is dit!
Het lijkt wel een plaag: dit is de zoveelste hond deze week die wordt aangevallen.... :19:

Hoe gaat het nu met haar? Je zult wel erg gechrokken zijn!
Die man van die aanvallende hond ken je niet? Anders zou ik nog informeren voor een nieuw jas bij zijn verzekering.....en de eventuele dierenartskosten voor Lizzy.

Maar goed, het voornaamste is dat jullie er redelijk goed van af gekomen zijn. geef haar maar een dikke knuffel :J:
Die man blijkt de oom te zijn van die vriendin van me, 1 ding is zeker hij mag de honden niet meer uitlaten..
Als ik verder iets nodig was moest ik het maar tegen haar vader zeggen dan wil hij me wel helpen..
Ik ben idd wel bijgekomen maar kijk nu toch zeker wel een paar extra voordat ik de dijk op ga..
Ik heb wel de DA gebeld en die zei dat ik het even een weekje met aankijken en haar rustig houden..
Die knuffel word ze wel blij van..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Dat is klote, zeker met een onzekere mechelaar. Eva is ook aangevallen als pup en ik moet zeggen dat ze vanaf toen niet echt dol meer is op vreemde honden. Ze heeft tijd nodig met honden en dan is het wel gewoon goed. Ik zou dus kijken of je met mensen met sociale honden kan afspreken die de tijd nemen om jouw hondje rustig te laten wennen en die niks doen als ze snauwt of weg wil. Dat helpt een heel eind denk ik hoewel ik niet denk dat ze dol zal zijn op honden die op haar af rennen. Dat zijn mijn honden ook niet door toch zo nu en dan een slechte ervaring :roll:
Afbeelding
Drijver
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gremlins
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Drijver »

Jee, dat is de zoveelste al in korte tijd.
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Jeetje schrikken zeg!
Ik zou ook in het rond geslagen hebben hoor, je schrikt op dat moment zo! :wink: Maar goed, wel aardig dat ze je willen helpen en oprecht excuses aanbieden toch? Toch wel jammer dat het je zo overkomt, hopelijk komt het goed met Lizzy!
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Nou jaaa! is het volle maan ofzo?
Heel veel beterschap voor je hondje, hopelijk valt het mee met haar voorpoot.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”