hardstikke leuk natuurlijk
Maar op het open veld kon ik wel ver trappen.. dus superleuk spelletje.. Finn rende ook vrolijk mee en het feest was compleet.. na tien minuutjes vond ik het welletjes.. dus hup jongens we gaan slapen!
Ja doeiiii
Tsja.. ik vertikte het om op haar in te lopen... dus nog een keer.. hier..
ze duwde met de neus tegen de bal en bleef kwispelend om een spelletje vragen
ik keek door de struiken, luisterde naar het geluid van haar poten op het bruggetje... en toen.. werd het stil... :N:
snel terug gelopen.. gekeken.. en toen hoorde ik haar... splish splash... madam had de bal in het water laten vallen.. en kreeg geen grip op die bal..terwijl ze al happend en poten zwaaiend in het water de bal onder controle te krijgen
Ik bedacht me alleen... hoe krijg ik het voor elkaar...en ik wil
maar ja nat was ze toch al.. dan maar stimuleren de bal ook echt te pakken... en jippie... ze had beet... kluiterde de kant op... met bal...
en legt de bal neer om te gaan schudden... bal rolt weer het water in
en toen begon het tafereel opnieuw... tot ze eenmaal echt met bal op de kant stond... en ze bewust
Ik vond dat ze wel weer genoeg beweging had gehad, en heb de bal lekker onder me arm geduwd wat weer een keurig volgend hondje opleverde
Maar weer wat geleerd---- de ene hond is de ander niet hahaha Finn zou alles om zich heen vergeten als ik uit beeld ben... dan is het WAAR IS ZE NOU!!!!! en Bluf denkt nog wel eens
Gelukkig heeft ze een vacht die snel droog is...