Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
contact overleden hond
Moderator: moderatorteam
- margriet
- Actief
contact overleden hond
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met het contact maken met hun overleden hond.
Ik heb het na het overlijden van timber wel gedaan en heb er veel aan gehad.Heel veel mensen vinden het niks maar ik geloof er in en vind het een fijn idee.Ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die dingen hebben meegemaakt of ook via iemand contact hebben gemaakt met hun huisdier.
Ik heb het na het overlijden van timber wel gedaan en heb er veel aan gehad.Heel veel mensen vinden het niks maar ik geloof er in en vind het een fijn idee.Ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die dingen hebben meegemaakt of ook via iemand contact hebben gemaakt met hun huisdier.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ik geloof er wel in.
Heb een paar mnd geleden een reading van Leentje laten doen.
Nou is zij niet dood gelukkig, maar wat er in die reading stond.... echt er stonden dingen in die alleen ik weet
Een kennis van me heeft het van haar overleden paard laten doen, en ook toen zijn er dingen verteld die niemand behalve zij wist.
Wil mettertijd door diezelfde mevrouw een reading van Roan laten doen.
Maar nu nog niet, heb t er nog steeds erg moeilijk mee ondanks dat t alweer 1.5 jr geleden is
Nou is zij niet dood gelukkig, maar wat er in die reading stond.... echt er stonden dingen in die alleen ik weet
Een kennis van me heeft het van haar overleden paard laten doen, en ook toen zijn er dingen verteld die niemand behalve zij wist.
Maar nu nog niet, heb t er nog steeds erg moeilijk mee ondanks dat t alweer 1.5 jr geleden is
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Door wie heb je dat laten doen?** Angela ** schreef:Ik geloof er wel in.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Poppetje
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
S@ndr@
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
-
Mojuan
- Zeer actief
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Neeltje
Dat heb ik ook, als ik die mensen op tv soms zie praten denk, ja daaaaaaaaaag dat zou ik zo ook kunnen zeggen. Je betaalt veel, maar of je het kunt geloven.....twinkeltje schreef:ik geloof er zeker in maar ik zou er niet voor naar een reading gaan als er contact moet komen dan spontaan ten minste dat vind ik
- margriet
- Actief
Je hebt natuurlijk veel neppers erbij,maar dat is met heel veel dingen zo.
Ik had er zeker wel wat aan en alles werd ook omschreven zoals het bij ons thuis ging en wat ik voor band met timber had/heb.
Maar goed als je zo vol verdriet zit dan wil je alles wel geloven en dat is de reden dat ik het gauw weer ga doen.
Ik ben nu wat rustiger en begin het een beetje te verwerken.
Ik geloof wel dat er meer is en dat timber bij ons blijft.
Ze vertelde ook dat ze haar hart voelde en dat het timber overvallen was.
Timber viel zo dood neer tijdens het wandelen dus ik vind dat wel kloppen.
Ik had er zeker wel wat aan en alles werd ook omschreven zoals het bij ons thuis ging en wat ik voor band met timber had/heb.
Maar goed als je zo vol verdriet zit dan wil je alles wel geloven en dat is de reden dat ik het gauw weer ga doen.
Ik ben nu wat rustiger en begin het een beetje te verwerken.
Ik geloof wel dat er meer is en dat timber bij ons blijft.
Ze vertelde ook dat ze haar hart voelde en dat het timber overvallen was.
Timber viel zo dood neer tijdens het wandelen dus ik vind dat wel kloppen.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
heel veel mensen staan sceptisch tegenover het spirituele en veel mensen staan er ook gewoon helemaal niet open voor, andere slaan erin door en worden echte zweefteven, ieder zijn eigen. Ook zijn er zogenaamde spirituele mensen die puur vertellen wat je wilt horen, sja en als je je daar gerust bij voelt, wat is er dan feitelijk op tegen?
maar er is natuurlijk meer tussen hemel en aarde, en daar moet je zelf je weg tussen vinden, ook in wat je gelooft en wat niet, en dat kan jij alleen voor jezelf bepalen
maar er is natuurlijk meer tussen hemel en aarde, en daar moet je zelf je weg tussen vinden, ook in wat je gelooft en wat niet, en dat kan jij alleen voor jezelf bepalen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Demi schreef:Door wie heb je dat laten doen?** Angela ** schreef:Ik geloof er wel in.
Door Nancy van stal Danea uit Ossendrecht, zij is echt goed
-
Properi
- Zeer actief
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Nee, ik geloof niet in contact met overledenen.
Terwijl ik het wel eens gehad heb, dat ik een dier na zijn of haar dood nog ergens 'zag' of hoorde. Je zou dat kunnen uitleggen als iets van 'contact' (als je daar in gelooft, gevoelig voor bent). Maar ik leg het uit als: 'hersenen die me in maling nemen'.
Ik was zo gewend om mijn dier in mijn blikveld te hebben of ergens te horen dat ik een kussen op de bank voor mijn kat aanzag of dat ik mijn CD uitzette omdat ik zweerde dat ik mijn kat hoorde miauwen. Bleek dat geluid gewoon in de muziek te zitten.
Terwijl ik het wel eens gehad heb, dat ik een dier na zijn of haar dood nog ergens 'zag' of hoorde. Je zou dat kunnen uitleggen als iets van 'contact' (als je daar in gelooft, gevoelig voor bent). Maar ik leg het uit als: 'hersenen die me in maling nemen'.
Ik was zo gewend om mijn dier in mijn blikveld te hebben of ergens te horen dat ik een kussen op de bank voor mijn kat aanzag of dat ik mijn CD uitzette omdat ik zweerde dat ik mijn kat hoorde miauwen. Bleek dat geluid gewoon in de muziek te zitten.
-
Properi
- Zeer actief
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
Properi
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
Hehe, die kans is veel minder groot!Nanna schreef:Ik dacht eerst dat je de verkeerde hond bedoeldeiones schreef:Je zult zien, als ik een reading wil doen, dat ik weer net de verkeerde tref
Maar ik vraag me af waarom Char altijd alleen dode mensen treft en nooit een dood huisdier.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Voor een tientje verteld ze je alles over die ene sprinkhaan die jij ooit dood hebt gereden, en voor twee tientjes vergeeft die sprinkhaan het jeiones schreef:Hehe, die kans is veel minder groot!Nanna schreef:Ik dacht eerst dat je de verkeerde hond bedoeldeiones schreef:Je zult zien, als ik een reading wil doen, dat ik weer net de verkeerde tref![]()
Maar ik vraag me af waarom Char altijd alleen dode mensen treft en nooit een dood huisdier.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Nou als het zo makkelijk is om een reading van een dood huisdier te maken, dan lijkt het me een goed idee om de gedode honden uit "hond en Leed" eens te readen.
Kunnen we er fijn achter komen wie er verantwoordelijk is.
Maar ik ben bang dat, dát weer niet zal lukken
Driemaal raden hoe dat komt
Nee, ik geloof hier dus niet in.
Grote onzin.
Maar ik ben bang dat, dát weer niet zal lukken
Driemaal raden hoe dat komt
Nee, ik geloof hier dus niet in.
Grote onzin.
-
Properi
- Zeer actief
voor 5 tientjes kon ze hem weer tot leven laten wekken en kon je hem vertellen waarom je hem doodreedJaap* schreef:Voor een tientje verteld ze je alles over die ene sprinkhaan die jij ooit dood hebt gereden, en voor twee tientjes vergeeft die sprinkhaan het jeiones schreef:Hehe, die kans is veel minder groot!Nanna schreef:Ik dacht eerst dat je de verkeerde hond bedoeldeiones schreef:Je zult zien, als ik een reading wil doen, dat ik weer net de verkeerde tref![]()
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ehm zo werkt het dus nietEnnath schreef:Nou als het zo makkelijk is om een reading van een dood huisdier te maken, dan lijkt het me een goed idee om de gedode honden uit "hond en Leed" eens te readen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
denk je dat nou werkelijk?Inge O schreef:wel als het een bekende is van de hond, wat wel héél vaak het geval zal zijn.Podenji schreef:en punt 2 een dier kan natuurlijk nooit naam en adres van de verantwoordelijke oplepelen
aanwijzingen zouden er gegeven kunnen worden, maar echt niet letterlijk een naam en adres, hoewel ik open sta voor het spirituele geloof ik dáár nu weer niet in
- iones
- Zeer actief
Ik niet. Ik ga lekker rondspoken. Vind ik leuk!Jaap* schreef:Marie-Josée schreef:Als ik dood ben moeten ze me ook met rust laten.Ja, echt wel
Doet me denken aan liedje van Tori Amos:
"And if I die today I'll be the happy phantom
And I'll go chassin' the nuns out in the yard"
Oftewel "wishfull thinking"?Rami schreef:Maar ik leg het uit als: 'hersenen die me in maling nemen'.
Maar ik begrijp dat er hier een paar zijn die niet in Char geloven. Ik vind het toch wel frappant dat ze dingen zegt die ze nooit kan weten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen