Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel erg trots op Diesel!!!
Moderator: moderatorteam
- Youp
- Zeer actief
Heel erg trots op Diesel!!!
Diesel heeft weer eens bewezen een hele tolerante reu te zijn. Hij kan soms dominant overkomen, maar als het er op aan komt is het geen vechter.
Ik liep in het park met de honden netjes aan de lijn. (ik had net een waarschuwing aan mn broek) Plotseling stond er een andere hond bij ons. Ik had hem niet eens aan zien komen. Geen baas te zien en het was een behoorlijk dominante reu. Iets groter als Zahra dus formaat flinke lab/rotweiler. Het ging redelijk onderling en hij bleef maar meelopen. Omdat Diesel af en toe gromde heb ik ze allebei maar los gedaan. Ik ben naar het pad gelopen om te kijken of er iemand liep. Ik heb een paar mensen aangesproken maar niemand herkende hem.
Op een gegeven moment begon hij te rijden op Zahra en dat vond Diesel dus niet leuk. Hij gromde een keer en die hond klapt toch op hem! Diesel heeft wel van zich afgebeten en op een gegeven moment lag die hond op zijn rug en dook Zahra er ook nog eens bovenop. Daar sta je dan met een klein kindje in de buggy en een zwangere buik. Ik heb zo had geschreeuwd dat mijn keel er rauw van is. Diesel kwam naar me toe en de hond taaide af.
Ik was wel trots op mijn duo dat ze zonder fysiek ingrijpen stopten en naar me toe kwamen. Het ergste vond ik dat er gewoon mensen langs liepen op een afstand en niets deden!
Diesel heeft een paar gaatjes in zijn nek en was helemaal van slag. Gelukkig is het niet diep dus ik heb het alleen een beetje schoongemaakt.
De dierenambulance is nu bezig om hem te vangen.
Dit is niet goed voor mijn hart!
Ik liep in het park met de honden netjes aan de lijn. (ik had net een waarschuwing aan mn broek) Plotseling stond er een andere hond bij ons. Ik had hem niet eens aan zien komen. Geen baas te zien en het was een behoorlijk dominante reu. Iets groter als Zahra dus formaat flinke lab/rotweiler. Het ging redelijk onderling en hij bleef maar meelopen. Omdat Diesel af en toe gromde heb ik ze allebei maar los gedaan. Ik ben naar het pad gelopen om te kijken of er iemand liep. Ik heb een paar mensen aangesproken maar niemand herkende hem.
Op een gegeven moment begon hij te rijden op Zahra en dat vond Diesel dus niet leuk. Hij gromde een keer en die hond klapt toch op hem! Diesel heeft wel van zich afgebeten en op een gegeven moment lag die hond op zijn rug en dook Zahra er ook nog eens bovenop. Daar sta je dan met een klein kindje in de buggy en een zwangere buik. Ik heb zo had geschreeuwd dat mijn keel er rauw van is. Diesel kwam naar me toe en de hond taaide af.
Ik was wel trots op mijn duo dat ze zonder fysiek ingrijpen stopten en naar me toe kwamen. Het ergste vond ik dat er gewoon mensen langs liepen op een afstand en niets deden!
Diesel heeft een paar gaatjes in zijn nek en was helemaal van slag. Gelukkig is het niet diep dus ik heb het alleen een beetje schoongemaakt.
De dierenambulance is nu bezig om hem te vangen.
Dit is niet goed voor mijn hart!
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- Youp
- Zeer actief
Het ene gaatje is toch iets dieper dan ik dacht. Hij is nu mee naar mijn werk omdat ik bang ben dat het verder opengaat als ze gaan spelen.
Hij was wel erg op zijn hoede tijdens het wandelen net.
Ik heb niets gehoord of hij gevangen is of niet. Hij is in iig niet meer gezien. Ik ga toch wel even bellen straks of er misschien een eigenaar bekend is, mocht ik toch nog kosten krijgen.
Hij was wel erg op zijn hoede tijdens het wandelen net.
Ik heb niets gehoord of hij gevangen is of niet. Hij is in iig niet meer gezien. Ik ga toch wel even bellen straks of er misschien een eigenaar bekend is, mocht ik toch nog kosten krijgen.

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Youp
- Zeer actief
Ja, als volwassen intacte reu (ook nog eens aan de lijn in het begin) had hij natuurlijk al veel eerder van zich kunnen laten horen.EstherK schreef:Ik vind dat Diesel zich prima gedragen heeft![]()
Hij heeft prima van zich laten horen op het juiste moment.maar dat zal je ook wel bedoelen met tolerant.
Ik hoop dat zijn nek snel herstelt.

- Youp
- Zeer actief
De dierenambulance heeft de hond nog wel gezien in het park, maar op een gegeven moment zijn ze hem uit het oog verloren. Ik hoop maar dat hij de weg naar huis heeft gevonden. Hij zag er gezond en schoon uit, dus ik neem aan dat hij nog niet lang op pad was.
De meneer van de ambu vroeg of ik nog specifieke kenmerken wist. Ras, kleur enz. Ehm ja, ik zou hem herkennen uit duizenden. Hij had de uitstraling/bouw van een Wetterhoun. Hij was helemaal zwart, alleen de poten waren brindle. Hij droeg zijn staart in een krul op zijn rug. Geen pluimstaart maar meer als een Akita. Hij had flinke wolsklauwen aan zijn achterpoten. Hij droeg een blauwe stoffen halsband met een penning en een slipketting.
Meneer wist alleen niet wat een Wetterhoun was en de kleur brindle kende hij ook niet.
Tegen de mensen van de ambu kun je dus beter in lekentaal praten 
De meneer van de ambu vroeg of ik nog specifieke kenmerken wist. Ras, kleur enz. Ehm ja, ik zou hem herkennen uit duizenden. Hij had de uitstraling/bouw van een Wetterhoun. Hij was helemaal zwart, alleen de poten waren brindle. Hij droeg zijn staart in een krul op zijn rug. Geen pluimstaart maar meer als een Akita. Hij had flinke wolsklauwen aan zijn achterpoten. Hij droeg een blauwe stoffen halsband met een penning en een slipketting.
Meneer wist alleen niet wat een Wetterhoun was en de kleur brindle kende hij ook niet.