Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo braaf!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maxiem
Zeer actief

Zo braaf!

Ongelezen bericht door Maxiem »

We liepen vanmorgen ons ochtendrondje in het park en Max loopt dan altijd los. Nu ging ze er ineens met een enorme spurt vandoor, lag er verderop het pad een hoop brood, niet normaal. De bakker zal wel langs geweest zijn ofzo, want er lagen echt zo 6 stokbroden in stukjes op de grond.
Hierkomen was toen wel iets te veel gevraagd, maar ze liet zich heel makkelijk meenemen.
Alleen toen we 50 meter verder waren, merkte ik dus dat ze haar balletje daar had laten liggen. Nu, als ik haar dat laat halen, dan komt ze ongetwijfeld met een hele hoop brood terug, maar niet met haar balletje. Dus ik zit en blijf commando gegeven en zelf terug gelopen. En ze bleef nog braaf zitten ook :cheer:
Alleen vatte ze daarna mijn "braaf, ga maar" op als "ga maar naar de broodjes", maar toen was een keertje waarschuwen genoeg om haar meteen weer te laten omkeren.
Dat vond ik wel heel erg braaf, zeker met zo'n vreetschuur als Max, die bovendien haar ontbijt nog niet had gehad. Ik heb maar flink met haar gespeeld om haar te belonen :cheer:
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Heel braaf :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Beetje raar van al dat brood, maar ze is inderdaad mooi braaf geweest! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”