Ik had haar aangelijnd (ze was nog lang geen jaar oud toen) en we liepen door een parkje hier dichtbij (5 min. lopen).
Komt er om een hoekje een grote bouvier, die loopt heel rustig op Luna af, en HAP, tilt haar zo in de bek de lucht in, ben me wild geschrokken omdat dit zomaar uit het niet kwam.
Ze had me niet gezien, blablabla, dierenarts rekening heeft ze betaald en ze zou de hond voortaan aangelijnd houden en eventueel muilkorven.
Nu doet ze dus beide niet.
Ze woont hier in de straat een stukje verderop, het parkje is de andere kant op, maar daar kom ik dus niet meer, want daar loopt zij met dat beest, maar wil ik de andere kant op, moet ik langs hun deur....en wat zag ik van de week weer...de deur ging open, ze komt naar buiten, beest er achteraan, niet aangelijnd en geen muilkorf oid.
Ik durf verdorie bijna nergens meer te lopen met Luna, Luna zelf is bang voor zowat elke hond, vooral als ze plotseling aan komen rennen of blaffen.
Het is ZO sneu gewoon, en ja zelf loop ik dus niet meer fijn met Luna buiten, altijd op mn hoede.
Ook is me inmiddels bekend dat dat beest al meerdere honden heeft aangevallen op deze manier.
Zij zelf verteld de hele buurt en school (onze kids zitten op dezelfde school) dat zij haar hond had aangelijnd, en ik Luna los had, wel potverdorie zeg!
Wat moet ik hier nu mee, ik ben het spuugzat en spring zowat uit mn vel als ik dat beest weer los zie lopen.
Ik kwam er toen de rekening brengen, begint dat beest ineens naar mij te grommen, jeez.....dat doet ie anders nooit hoor, bij niemand...jaja zal wel
Het is nu dus al een hele tijd geleden, maar ze houdt zich gewoon niet aan de afspraak en dan ook doodleuk gedag zeggen he, bluh!
moest dit even kwijt, bah, wil weer rustig met Luna kunnen lopen!
tis echt een grote hond, nu ben ik nooit bang voor honden geweest maar deze vertrouw ik voor geen cent!