Maandag is het voor onze Vai "dag 15". Ondanks dat de reu wel een zaadlozing heeft gehad in haar maar niet heeft gekoppeld en al op leeftijd is ben ik voorzichtig met uitspraken over de voortekenen
Merk ik wat, ja! Ze slaapt meer, wil graag wat meer eten (ze hapte gisteravond nog net niet de vegetarische bamischijf uit mijn hand), ze slaapt meer languit en met wandelen is ze een stuk rustiger dan normaal. Tepels lijken nog hetzelfde alhoewel ze minder hangen dus het buikje is wat strakker en dat klopt, ze is een cm in omvang gegroeid met hetzelfde voer. Ook is ze soms wat afwezig. Ik wil al deze dingen natuurlijk ook graag zien dus misschien zit ik er wel helemaal naast. Ze kan ook schijnzwanger zijn alhoewel ze normaal tijdens en na haar loopsheid totaal niet veranderd in gedrag en ze is 2x lichtjes schijnzwanger geweest, 3 maanden na de loopsheid, te zien door iets melkgift, maar haar tepels waren daarbij zeker niet opgezwollen. Gos, je kunt ze wel zwanger kijken, maar we merken het vanzelf.
Ach ja, we moeten nog even geduld hebben, over ruim 2 weken een echo. Ik zeg nog niet overtuigend NEE maar ook geen JA.
Groetjes,
Esther en Co.