Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
stapje terug
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
stapje terug
Vandaag in overleg met de trainer besloten dat Daan en ik het volgende blok behendigheid terug gaan naar de beginners. We trainen nu bijna 2 jaar en ik merk dat Daan het minder leuk vind zodra het wat moeilijker wordt. Hij is nu 11 en ik vind plezier belangrijker dan trainen om beter te worden. Carl denkt ook dat Daan meer lol heeft met simpele dingen, niet teveel hoeven nadenken en lekker veel belonen met een speeltje. Dus ipv de gewone paaltjes lekker weer een straatje waar hij door heen kan rennen. Simpele lijnen en lekker hard gaan. Binnenkort zijn er weer groepen die van voorbereidend sporten door gaan naar beginners behendigheid.
Daan mag lekker weer beginner zijn en hoeft ook niet beter dan een beginner te worden zolang hij maar weer echt lol heeft op zijn oude dag.
Daan mag lekker weer beginner zijn en hoeft ook niet beter dan een beginner te worden zolang hij maar weer echt lol heeft op zijn oude dag.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Ik weet niet precies vanaf welke leeftijd dat is. Bedan gaat na de puppycursus BOG1 doen en daarna mag hij in principe gaan beginnen. Ik wil in september/oktober gaan beginnen met voorbereidendsporten en dan is Bedan 9/10 maanden. Daarna kijk ik wel of ik dan al doorstroom naar beginnersbehendigheid of dat ik nog een keer voorbereidend sporten ga doen. Meer info vind je op www.hondenschoollingewaard.nlZoek stok! schreef:Ik heb trouwens al vaker iets gehoord over voorbereidend sporten bij jouw hondenschool. Vanaf welke leeftijd is dat?
Komende zondag is er een simulatiewedstrijd bij ons, ik doe niet mee maar ga wel kijken

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: stapje terug
Lol hebben ,plezier maken met elkaar....geniet er beide lekker van !kiki78 schreef: Daan mag lekker weer beginner zijn en hoeft ook niet beter dan een beginner te worden zolang hij maar weer echt lol heeft op zijn oude dag.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Dankje, ik ga eens even kijken. Lijkt me wel wat, dat voorbereidend sporten. Het staat me bij dat Marye meedoet zondag (ik heb een seminar met Bram).kiki78 schreef:Ik weet niet precies vanaf welke leeftijd dat is. Bedan gaat na de puppycursus BOG1 doen en daarna mag hij in principe gaan beginnen. Ik wil in september/oktober gaan beginnen met voorbereidendsporten en dan is Bedan 9/10 maanden. Daarna kijk ik wel of ik dan al doorstroom naar beginnersbehendigheid of dat ik nog een keer voorbereidend sporten ga doen. Meer info vind je op www.hondenschoollingewaard.nlZoek stok! schreef:Ik heb trouwens al vaker iets gehoord over voorbereidend sporten bij jouw hondenschool. Vanaf welke leeftijd is dat?
Komende zondag is er een simulatiewedstrijd bij ons, ik doe niet mee maar ga wel kijken

Linda, Izzie en Bram
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Nee, Marye was te laat met inschrijven en toen waren ze volZoek stok! schreef:Dankje, ik ga eens even kijken. Lijkt me wel wat, dat voorbereidend sporten. Het staat me bij dat Marye meedoet zondag (ik heb een seminar met Bram).kiki78 schreef:Ik weet niet precies vanaf welke leeftijd dat is. Bedan gaat na de puppycursus BOG1 doen en daarna mag hij in principe gaan beginnen. Ik wil in september/oktober gaan beginnen met voorbereidendsporten en dan is Bedan 9/10 maanden. Daarna kijk ik wel of ik dan al doorstroom naar beginnersbehendigheid of dat ik nog een keer voorbereidend sporten ga doen. Meer info vind je op www.hondenschoollingewaard.nlZoek stok! schreef:Ik heb trouwens al vaker iets gehoord over voorbereidend sporten bij jouw hondenschool. Vanaf welke leeftijd is dat?