hier een paar eigen voorbeelden, ben benieuwd of jullie honden ook zulke dingen hebben en wat dan precies
ik zeg van te voren niets tegen ze wat het ze duidelijk kan maken wat we gaan doen of met wie.
ik trainde eerst om de week met smitthy en dan met cy, voor lio en thirza gold hetzelfde, ze wisten exact wanneer ze aan de beurt waren, want dan ging de een vast bij de deur staan en de ander bleef lekker liggen.
Ook weten ze wanneer ik naar het bos ga of wanneer ik gewoon een ronde hier in de wijk doe, ik zeg dat niet van te voren, maar het lijkt alsof ze mn gedachten kunnen lezen, als ik naar het bos ga lopen ze direkt naar de auto, ben ik dat niet van plan dan lopen ze gewoon door naar de straat.
als ik naar een show ga dan was ik de honden die ik mee neem, de volgende dag als ik op sta dan maken alleen de gewassen honden aanstalten om weg te gaan, de rest blijft gewoon liggen. Overigens weet Cy het zoizo van te voren, want die gaat na de laatste uitlaatronde dan linea recta naar de badkamer en gaat in de douchebak staan