Nog steeds zie ik hem met de dag veranderen.
Het is een blij hondje......durft meer en meer . Durft voorzichtig aan te spelen met ons. Een heeeeeeeel voorzichtig trekspelletje, balletje weggooien in huis en daar heel hard achteraan rennen , dan maar blijven rennen , springen over banken en helemaal enthousiast zijn. En met zijn voorpootjes maaien....geweldig !
Met zijn kop op Maxi's kont op de bank liggen. Af en toe met maxi rennen in de tuin.
Met een pensstaaf maak je hem zielsgelukkig.
Is zelfs goede vriendjes met Dusty aan het worden. Ja, zelfs een garnaal heeft een kop
Liam is een ontzettend lief,lief hondje.
Het alleen zijn gaat ook okay, wel een structuur erin.....eerst uit wandelen dan alleen blijven met een pensstaaf , een kong en 2 "speciaal -voor -Liam -alleen -zijn- speeltjes ". (wel onder die voorwaarde dat hij in de keuken verblijft wat afgeschermd is van de huiskamer met kennelpanelen en de keuken geheel sloopvrij gemaakt is. Alles wegpakken , ik heb een bench zonder deurtje met vastgelijmde vloertegels erin dat blijft heel
Vorige week zijn we een weekend weggeweest en ik had de fiets met fietskar mee ( het was daar rustig dus kon ik mooi oefenen
Samen aan de fiets met Maxi vindt ie ook geweldig en als Maxi los mag doe ik Liam aan de flex zodat hij ook wat meer sprintjes kan trekken en vooruit kan .
* lang leve de remmen op de fiets want rechts blijven lopen moet nog wat beter geleerd worden* :N:
Heb ik gewandeld met de hondjes en ga ik daarna gelijk boodschapjes halen kan ik ook Liam samen met Dust en Maxi even in de auto laten , zeg 10 minuutjes ...de dekens worden niet meer gesloopt. Hij staat braaf te wachten tot ik terug kom.
Kunstjes doen zijn leuk ! Twistje, buig, snoepjes zoeken, Liam vindt het prachtig .
Andere honden hier in huis gaat helemaal goed,andere honden tegenkomen/ontmoeten is soms wat lastiger maar loop ik samen met iemand op is er niets meer aan de hand.
Aan de halsband zie je een vrijer hondje als dat Liam in een tuigje zit. Daar ben ik nog wat mee aan het stoeien want halsband en 8 meter flex is er soms vol in gaan .( niet echt lekker voor zijn nek dus merendeel heeft ie toch zijn tuigje om
Mannetje doet het reuze !
Ik ben maar wat gek met mijn 3 kanjers !