Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HD-foto's zonder roesje omgeving Zwolle

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Hellendoorn... (is dat omgeving zwolle trouwens?) daar laat ik ze altijd maken.. de laatste zonder roesje gedaan. :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

in hellendoorn moet je het er wel heel specifiek bijzeggwen ;). daan kranendonk in putten doet het ook.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Hutsje schreef:in hellendoorn moet je het er wel heel specifiek bijzeggwen ;). daan kranendonk in putten doet het ook.
ik bel altijd voor een afspraak en dan zeg ik 'zonder roesje' en dat is prima dan noteren ze het erbij... :wink: Ik mocht ook gewoon bij de hond blijven overigens.
Putten is wel wat verder weg volgens mij... en die doet het ook niet standaard zonder roesje heb ik begrepen...onze halve vereniging gaat daarheen voor de foto's (maar is ook prima, ik ben daar nog steeds onder behandeling met Boy)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Hutsje
Zeer actief

putten is net als hellendoorn 3 kwartier van zwolle ;)
Afbeelding
Esther80
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esther80 »

Ik ben ook naar Hellendoorn geweest, Vai en Ghalu destijds met roesje. Ghalu is namelijk niet zo'n held en ik weet zeker dat Vai niet wilde blijven liggen. Vorig jaar dochterlief zonder roesje en op de gezamenlijke puppyrontgendag mochten de baasjes zelf kiezen, met of zonder. Geloof dat er 3 zonder zijn geweest en 6 met (onze Azuma ging toen voor de ED, dus met roesje).

Groeten,
Esther en Co.
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

Afbeelding
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Bij de Borgstee in Assen kan het ook zonder roesje als je daar specifiek naar vraagt.
Dazzle is zonder geweest. Masai met, die kreeg een volledig Penn-Hip onderzoek dus dat kan niet zonder.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
zeta-jones
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 9
Contacteer:

Ongelezen bericht door zeta-jones »

In Hattem (alleen door de IJssel van Zwolle gescheiden, dus echt dicht bij Zwolle) doen ze het ook zonder roesje als je dat graag wil.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

zeta-jones schreef:In Hattem (alleen door de IJssel van Zwolle gescheiden, dus echt dicht bij Zwolle) doen ze het ook zonder roesje als je dat graag wil.
ik ben met onze oudste in Hattem geweest maar zou er niet weer naar toe gaan... waarom weet ik niet.. maar ben er dus ook niet meer geweest met de rest... gaf me ergens geen fijn gevoel. Kan het niet echt omschrijven hoor waarom.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Hutsje schreef:putten is net als hellendoorn 3 kwartier van zwolle ;)
echt? :eek: voelt als veel verder :N:
Afbeelding
zeta-jones
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 9
Contacteer:

Ongelezen bericht door zeta-jones »

malinois schreef:
zeta-jones schreef:In Hattem (alleen door de IJssel van Zwolle gescheiden, dus echt dicht bij Zwolle) doen ze het ook zonder roesje als je dat graag wil.
ik ben met onze oudste in Hattem geweest maar zou er niet weer naar toe gaan... waarom weet ik niet.. maar ben er dus ook niet meer geweest met de rest... gaf me ergens geen fijn gevoel. Kan het niet echt omschrijven hoor waarom.
Wij komen er al jaren, naar volle tevredenheid :ok: Ik vraag wel altijd specifiek naar één bepaalde DA en als zij er niet is naar een bepaalde collega van haar. Kan niet anders zeggen dan dat we dik tevreden zijn :ok:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

malinois schreef:
Hutsje schreef:putten is net als hellendoorn 3 kwartier van zwolle ;)
echt? :eek: voelt als veel verder :N:
volgns de routeplanner van de anwb is putten zelfs 2 minuten korter rijden :smile:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”