Een aantal eigenaren viel het toen op dat hij wel echt de pineut was, maar de zogenaamde experts onder ons vonden dit geen probleem, dit was rangorde bepalen. Heb Nilo even bij me gehouden maar hij gaf aan toch wel weer mee te willen rennen, dus heb ik hem laten gaan. Ook dat ging maar eventjes goed, uiteindelijk werd hij onderuit gehaald door die hele groep! En niemand die wat deed, ook dit was rangorde bepalen.
Heb dus zelf maar een behoorlijk aantal honden van hem af gehaald aangezien hij echt zo'n beetje was verdwenen onder die berg honden, ze hielden niet op terwijl hij al aan het piepen (schreeuwen) was. Daarna heb ik hem aan zijn tuig er onder weg weten te halen en toen de honden vervolgens nog doorgingen, werden ze gelukkig wél gecorrigeerd door de eigenaren.
Zelfs toen drongen ze erop aan dat ik Nilo maar weer rond liet lopen, want dit hoorde er gewoon bij. Nou, naar die wijze raad hebben we dus niet geluisterd! Ik kon zo snel geen wonden zien, alleen mist hij behoorlijk wat plukken haar. Verder is hij nu ook nog wel zeurderig dus ik hoop niet dat hij zich alsnog heeft bezeerd. Ik weet wel dat ik hem maar weer buiten het spits-uur uitlaat, vind dit echt vervelend!