Angus
Wibo (brn 10713)
Balou (Anne x Tommy)
Bassie (Wibo x Benta: pas voor de 5e x op het pak)
linkje naar alle foto´s van vandaag: http://www.vanleeuwen-hollandseherders. ... index.html
Moderator: moderatorteam
Weet je de ouders en/of fokker toevallig?tycha schreef:
Volgens mij loopt er sinds kort een familielid van jullie honden bij ons op de club
Dan is het deze hond waarschijnlijk:tycha schreef:Ze hebben de naam wel gezegd, maar heb ik niet onthouden helaas. Het is een reu van een jaar, en komt bij Ron Perna vandaan.Selena schreef:Weet je de ouders en/of fokker toevallig?tycha schreef:
Volgens mij loopt er sinds kort een familielid van jullie honden bij ons op de club
Ja, klopt. Het is een nieuw iemand in de africhting. Hij heeft al een hond waar hij afgelopen maand de toetsing mee gelopen heeft, om er mee te werken. Hij wilde ook heel graag PH1 trainen, en wist toen hij bij ons kwam nog niet of hij een pup of een oudere hond wilde. Niet veel later kwam hij met deze hond aan.Dan is het deze hond waarschijnlijk:
Darco, van Ebro (broer van Spike, Bo en Benta) x Mira (belgische teef). Net een jaar geworden, hond is zeer donker en zeer groot, ong. 70 cm. Gaat in de beveiliging werken en heeft hem veel te veel gekost....
Ja, klopt. Het is een nieuw iemand in de africhting. Hij heeft al een hond waar hij afgelopen maand de toetsing mee gelopen heeft, om er mee te werken. Hij wilde ook heel graag PH1 trainen, en wist toen hij bij ons kwam nog niet of hij een pup of een oudere hond wilde. Niet veel later kwam hij met deze hond aan.Dan is het deze hond waarschijnlijk:
Darco, van Ebro (broer van Spike, Bo en Benta) x Mira (belgische teef). Net een jaar geworden, hond is zeer donker en zeer groot, ong. 70 cm. Gaat in de beveiliging werken en heeft hem veel te veel gekost....
pciesGos schreef:Het is dat je erbij hebt gezet waar ze uit komen, anders zou je toch nooit gezien hebben dat het familie was![]()