Na een dagje lekker shoppen, reden we erna na huis;
Rond 20.00 in maastricht kruizing meerssenerweg/noorderbrug.
Reed ik door het de kruising op , toen vlak voor me een klein bruin hondje met een gele halband de weg overstak.
Voor de gene die er niet bekent zijn dit is een zeer druk meerbaanse kruispunt waar veel ongelukken gebeurenen te hard wordt gereden.
We hadden meteen zoiets die moeten we pakken , dus mijn zusje stapte uit om te kijken of hij/zij wilde komen. Maar helaas was het beestje te zeer in paniek er rende het fietspad op, ze durfde er toen ook niet meer achterna want als hij doorrende zou hij min6 banen moeten oversteken.
Wel heb ik de politie gebelt ( nummer dierenambulance wist ik niet), die zouden het doorgeven.
Maak me ernstig zorgen om het beestje en er was geen baasje te bekennen, hoop dat die het overleeft en weer thuis komt.
Maar wist ook niet wat we meer konden doen , had cato ook niet bij me.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje bijna aangereden, vermist???(maastricht)
Moderator: moderatorteam
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1
Hondje bijna aangereden, vermist???(maastricht)
Groetjes saskia en een poot van cato

- iones
- Zeer actief
Verschrikkelijk! Heb je de amevedi gebeld en melding gemaakt? Mocht iemand dat hondje kwijt zijn, en daarheen bellen, dan weten ze tenminst waar ze moeten zoeken. Echt vreselijk is dat om te zien he. Het zal je hond maar wezen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen