Voor de gein hebben we eens van hond geruild en dat ging helemaal niet onaardig.
Bram en Caja zijn gewoon overlopers

Linda en Caja

Bram en ik

Caja vond het wel leuk om eens een training op medium te racen.
Moderator: moderatorteam
Dat klopt jullie gaan wel heel vaak met elkaar om dacht ik?Zoek stok! schreef:Nou, een ander is wel heel algemeen. Bram zou dit bij de meeste mensen niet doensamantha! schreef: Leuk ook dat jullie honden dat zo doen met een ander, Macho zou dat niet kunnen.Caja wel denkt Marye.
Wij trainen ook veel samen, wellicht dat dat nog scheelt. Bram loopt wel voor meer mensen. Mijn GG trainster doet ook weleens oefeningen met hem, doet hij keurig z'n best. Maar niet zomaar met iemand, daar is hij niet open genoeg voor.samantha! schreef:Dat klopt jullie gaan wel heel vaak met elkaar om dacht ik?Zoek stok! schreef:Nou, een ander is wel heel algemeen. Bram zou dit bij de meeste mensen niet doensamantha! schreef: Leuk ook dat jullie honden dat zo doen met een ander, Macho zou dat niet kunnen.Caja wel denkt Marye.
Maar mijn beste vriendin bijvoorbeeld wil ook graag met Macho lopen en dat mag ook van mij.
Ze gaat bijna iedere wandeling mee en is vaak bij ons.
Maar nog vertikt hij dit soort dingen met haar te doen ondanks dat hij normaal gek op haar is.
Zelfs mijn moeder krijgt het niet voor elkaar bij hem, terwijl ik dus nog thuis woon.
Dit zou allemaal wel lukken als ze echt regelmatig met hem zouden gaan trainen denk ik hoor, maar zo even met een ander dat wil hij gewoon echt niet.
Dat galmen is in het echt een stuk minder erg. Het was me daar niet opgevallen. In mei gaat het kunstgras weer weg om plaats te maken voor zonnebloemen. Jammer want het is echt een prachtige trainingslocatie. Alleen erg ver weg.Carma schreef:Wat galmt die hal lekker zeg![]()
Hoe was het om in de DIT hal te lopen? Heel anders of viel het mee?