Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yuma zijn eerste wedstrijd

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

plenty
Zeer actief

Yuma zijn eerste wedstrijd

Ongelezen bericht door plenty »

Had me ingeschreven in de 1ste kl en 2de kl

Heb eerst de 1 gelopen , waar je op 12uur mocht lopen , Henk H was de jury , en hij wilde dat de hond ook op 12uur zelf werkte , dus Yuma moest goed op afstand lopen , en ik mocht geen schapen op mij hielen hebben , wat niet altijd lukte .
Ik had al gezien dat ik Yuma niet op 6 uur moest afleggen met de outrun , want dan was je namelijk je schapen al kwijt ( afvoerpen ) dat werd dus ongeveer 10 over 6 en dat werkte prima Yuma had geen last van de opzetter outrun 20 punten , lift ook goed 8 punten , fetch ook goed 19 punten , drive ging niet verkeerd 27 punten , shed en pen bijde 10 punten samen 94 punten en goed voor een derde plek plus een beker :E:

Na afloop van zo,n 8 mensen besprak Henk de honden die gelopen hadden , hij vond dat Yuma mooi had gelopen en goed luisterde en een talend volle hond was , toen Joop zijn groep werd besproken waar Bowmore in zat zij Henk oh dat is een broer van Yuma leuk hoor twee heel talend volle honden

Toen de klasse 2 , ja en toen vergat ik om Yuma af teleggen op het goede punt ( 10ver 6 ) en weg waren mijn schapen toen Margaret de schapen terug bracht en Yuma ze over moest nemen begon hij weer te mutsen ( Margaret is eng ) en wilde hij dus niet drijven , na even aan gemoderd te hebben ben ik gestopt , hier gaan we dus aan werken schapen bij vreemde vandaan drijven .

Ik ben een heel tevrede mens
Groetjes Jet Winny en dove Cathy en Yuma .
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Gefeliciteerd met de eerste prestatie Jet :ok:
En je hebt weer wat bijgeleerd voor wat de 2e betreft :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
plenty
Zeer actief

Ongelezen bericht door plenty »

ranetje schreef:Gefeliciteerd met de eerste prestatie Jet :ok:
En je hebt weer wat bijgeleerd voor wat de 2e betreft :wink:
Groetjes Jet Winny en dove Cathy en Yuma .
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”