Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Evatje revieren.
Moderator: moderatorteam
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik weet ook niet eens wat revieren is, maar ik vind het er wel cool uitzien, dat gebaren en dat ze dan GAAAAT.
(Jack loopt tegenwoordig weer zijn eigen rondje, en stopt dan bij de busbaan tot hij mij ziet, dan zwaai en roep ik op 20 meter afstand van 'GA MAAR!', en dan steekt hij over om zijn eigen rondje verder te lopen, een fietser vanochtend was daar zwaar van onder de indruk. Is dat net zoiets? Want dan vind ik ons ook wel erg cool.
)
(Jack loopt tegenwoordig weer zijn eigen rondje, en stopt dan bij de busbaan tot hij mij ziet, dan zwaai en roep ik op 20 meter afstand van 'GA MAAR!', en dan steekt hij over om zijn eigen rondje verder te lopen, een fietser vanochtend was daar zwaar van onder de indruk. Is dat net zoiets? Want dan vind ik ons ook wel erg cool.

Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee, niet de clicker maar de bal. Gewoon vooruit zeggen of hups en wijzen en dan doet ze het al. Zodra ze door heeft wat de bedoeling is voor de bal dan doet ze dat. Zo leren we haar alles. Ze krijgt de bal als het goed is en dan is het een hele goede leerlingRi@ schreef:Verstand van revieren heb ik niet, maar het ziet er wel superenthousiast uit zeg, leuk. Heb je dat met de clicker aangeleerd?

Eva kan bijna Nederlands verstaan wat dat aangaat. Ik ben gewoon eens begonnen met achteruit te zeggen als ze voor me liep als ik de voetbal wilde schoppen. Dus ik zei achteruit en wees naar achter en sindsdien kan ze achteruit ook. Die hond absorbeert commando's

- Jackira
- Zeer actief
Handig dat ze zo snel leert en zo gek is op de bal.MARC_S schreef:Nee, niet de clicker maar de bal. Gewoon vooruit zeggen of hups en wijzen en dan doet ze het al. Zodra ze door heeft wat de bedoeling is voor de bal dan doet ze dat. Zo leren we haar alles. Ze krijgt de bal als het goed is en dan is het een hele goede leerlingRi@ schreef:Verstand van revieren heb ik niet, maar het ziet er wel superenthousiast uit zeg, leuk. Heb je dat met de clicker aangeleerd?![]()
![]()
Eva kan bijna Nederlands verstaan wat dat aangaat. Ik ben gewoon eens begonnen met achteruit te zeggen als ze voor me liep als ik de voetbal wilde schoppen. Dus ik zei achteruit en wees naar achter en sindsdien kan ze achteruit ook. Die hond absorbeert commando's

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- *Esther
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Revieren is eigenlijk een terrein afzoekenMartijn schreef:Revieren is het om de "verstopplekjes" heen lopen om te zoeken waar de pakwerker zit zoals in de africhting.
Dit is natuurlijk eigenlijk iets anders maar goed.
Het mot een naam hebbe.

Naam maakt niet uit, het is een leuk filmpje en ze heeft er duidelijk onzettend veel plezier in!

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer: