frank1985 schreef:
er word gestemd of iemand lid mag worden ? waar word iemand op beoordeeld dan ?
Of iemand past binnen de groep, of iemand een bijdrage levert binnen de club (bv. pakwerk, onderhoud terrein, kantinewerkzaamheden, helpen bij wedstrijden/keuringen op het terrein etc.), of de manier van africhting past binnen wat de club wil....
Iemand die continu zijn hond zou staan af te rossen wordt bij ons niet aangenomen bv, net zoals iemand die 3x per week voorop staat in de stellaan maar verder niets doet voor de club (ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken).
Bij ons krijg je dus als aspirantlid een proefperiode van een half jaar. Na 3 maanden wordt er geëvalueerd hoe het gaat en bij twijfels wordt dat aangegeven aan diegene zodat hij/zij genoeg tijd heeft om zich eventueel aan te passen.
Het betreffende aspirantlid waar nu over gestemd moet worden heeft een verlengde proefperiode gekregen omdat men er bij de stemming niet uitkwam (evenveel voor als tegenstemmers).
En ik denk dat het dit keer ophoudt voor hem (ik was een voorstemmer maar denk er heel hard over nu tegen te stemmen om bepaalde redenen en ik weet dat er nog minimaal 1 persoon hetzelfde over denkt).