Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondenopvang Almelo

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

hondenopvang Almelo

Ongelezen bericht door Carmen »

Wie weet er een goed adres in Almelo en omstreken voor opvang van de honden in weekend/ vakantie.
Happy tails hebben we zelf gevonden en de Bommelhoeve kennen we. In het asiel willen we niet.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Toevallig laatst iemand gesproken die haar 3 honden naar Happy Tails had gedaan. Daar was ze heel tevreden over :ok:
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

ik heb niks te zoeken in almelo maar toch even de site bekeken,maar van die foto's met al die honden bij elkaar in 1 groep op 1 veld zal ik de kriebels van krijgen :N: hopen dat dat goed gaat en wat ze doen als wel op elkaar knallen.heb zelf in een pension gewerkt waar het echt niet geweldig was voor de honden maar meer als 10 honden op de wei hadden we niet in 1 groep,en zoals ik op de foto zie loopt klein en heeeel groot samen en dat gebeurde dus ook niet.nee ik zou mijn honden hier niet toe vertrouwen.
Afbeelding

jemble 5 maanden
nikaboef
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nikaboef »

ik geloof dat een vriendin van ons in die omgeving ooit eens har hond daar gebracht heeft en zei vond het ook niet positif dat alles op 1 veld liep. een klein hond is dan eerder de pineut dan een grote en als eigenaar van kleine hondje is dat niet goed.
mensen moeten veel meer om kleine hondjes denk en vind ik.
Carmen
Zeer actief

Ik denk dat andere baasjes hun hond ook niety bij Arie willen hebben op 1 veld. Ik heb ze gemaild dus ik ben benieuwd hoe ze dat doen met hondagressieve honden
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

In Daarleveen zit er een, nabij een kanaal. Daar lopen de honden los in roedels en zitten ze alleen 's nachts in de ren. Het is van belang dus dat je hond met andere honden op kan schieten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Moniek B. »

iones schreef:In Daarleveen zit er een, nabij een kanaal. Daar lopen de honden los in roedels en zitten ze alleen 's nachts in de ren. Het is van belang dus dat je hond met andere honden op kan schieten.
Oh ja?? Weet je adres of zo ook? Woon zelf namelijk in Daarlerveen en ook nog aan het kanaal maar ken het helemaal niet :wink:
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Moniek B. schreef:
iones schreef:In Daarleveen zit er een, nabij een kanaal. Daar lopen de honden los in roedels en zitten ze alleen 's nachts in de ren. Het is van belang dus dat je hond met andere honden op kan schieten.
Oh ja?? Weet je adres of zo ook? Woon zelf namelijk in Daarlerveen en ook nog aan het kanaal maar ken het helemaal niet :wink:
Je ontvangt pb.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Carmen
Zeer actief

We hebben toch maar voor de Bommelhoeve gekozen, bedankt voor het meedenken
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”