Moderator: moderatorteam
Leuk! ik wilde Jip eigenlijk ook voor de debutanten inschrijven maar die was al vol.suzan25 schreef:Ik doe met Fenja mee in de debutanten klasse small en met Celtic is de A large. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Tja, en zoals wel vaker hier: plannen weer gewijzigd. Marian heeft op het laatste moment toch nog Nouky ingeschreven in de open klasse small.Marieke* schreef:Nee, we hebben dit jaar niet ingeschreven voor de wedstrijd. Misschien dat we 's ochtends nog wel even komen kijken en het combineren met een wandeling op de Soesterduinen.
Haha, dat is wel erg last-minuteMarieke* schreef:Tja, en zoals wel vaker hier: plannen weer gewijzigd. Marian heeft op het laatste moment toch nog Nouky ingeschreven in de open klasse small.Marieke* schreef:Nee, we hebben dit jaar niet ingeschreven voor de wedstrijd. Misschien dat we 's ochtends nog wel even komen kijken en het combineren met een wandeling op de Soesterduinen.
En ik ga met de andere meiden lekker wandelen bij Birkhoven.
Ik hoop voor je dat je Delft al had ingeschreven, want die is al helemaal vol.Lysette schreef:Doen er nog meer mensen mee aan deze wedstrijd? Ik heb Jip net ingeschreven. Omdat ik niet zeker weet of onze startlicentie op tijd binnen is voor Delft en ik voor de zomer toch wel erg graag een wedstrijd gelopen wil hebben (hopelijk worden het er dus 2
). Ben benieuwd hoe ze het doet, wat uiteraard weer erg afhankelijk is van wat ik er van bak
Ach, we zien wel
Ja ik had me al ingeschreven onder voorbehoud dat ik mijn licentie op tijd zou hebben. Deze week heb ik de bevestiging en het nummer gekregen dus net op tijdJorda schreef:Ik hoop voor je dat je Delft al had ingeschreven, want die is al helemaal vol.Lysette schreef:Doen er nog meer mensen mee aan deze wedstrijd? Ik heb Jip net ingeschreven. Omdat ik niet zeker weet of onze startlicentie op tijd binnen is voor Delft en ik voor de zomer toch wel erg graag een wedstrijd gelopen wil hebben (hopelijk worden het er dus 2
). Ben benieuwd hoe ze het doet, wat uiteraard weer erg afhankelijk is van wat ik er van bak
Ach, we zien wel
Groetjes van Jorda.