Ik kom echt net thuis.
Ik ben zoooo trots op mijn ventje. Hij deed het zo goed, dat ik er bijna emotioneel van werd
Om 11 uur werden we verwacht voor het informatie praatje.
Naast de administratieve afhandeling en de huishoudelijke mededelingen, stelden de trainers zich voor en konden wij vragen stellen. Het programma en manier van trainen werd besproken en daarna mochten we gaan bouwen.
We hadden een groepje van ongeveer 15 personen en 3 trainers. Dus de
groep werd opgesplitst.
Maddox laat zich eigenlijk niet vasthouden door andere mensen, maar Erik (de vriend van Lonneke) heeft zoveel energie erin gestoken dat hij hem al vast kan houden. Dat heeft vruchten afgeworpen want alle 3 de trainers hebben Maddy vast kunnen houden en koekjes kunnen geven

Dat was al SUPER!
De eerste lessen gaan we de toestellen/sprongen correct aanleren.
Wij begonnen bij de band. Vanuit de rust heeft Caren Maddox vastgehouden zodat hij naar mij toe kon springen. Toen hij vertrouwd(-er) met de band was, ging zij aan de andere kant staan met zijn speeltje en stuurde ik Maddy door de band.
Vervolgens de tafel. Ale hop, erop! en wachten! Toen Maddy het eenmaal door had ging het super.
Ook de tunnel ging prima. Alleen de andere kant uit is opeens een heeeeel andere oefening. Niets geforceerd, gewoon tunnel recht gelegd en nog een keertje erdoor.
De paaltjes was een grotere uitdaging. Meneer wilde er niet doorheen. Ik ben dus zelf er doorheen gerend met Maddox achter me aan. Na een paar keer kon ik achter hem aanrennen en gelukkig toen de palen dichter bij elkaar gezet werden, kon ik er langsaf lopen!
De schutting lag helemaal plat op de grond en hij liep heel relaxed en natuurlijk over het midden naar de target (koekjes doen wonderen!).
Sprongetjes gingen ook prima!
Ik heb gewoon een normale hond! De hele les heeft hij zijn staartje in de krul gehad en was hij lekker happy!
Cheeky vond het fantastisch, die hond is zoo lekker enthousiast en blij, daar kun je alleen maar van genieten!
Waar zijn de foto's?
Lonneke was er, wij waren er.... maar de camera lag thuis
Dom dom dom, maar er komen nog kansen zat!