Bron:nu.nlAMSTERDAM - Ozzy Osbourne is aangeslagen na de dood van zijn favoriete hondje 'Little Bit'. Het beestje werd dinsdag bruut verslonden door een roofdier, terwijl de rocker en zijn vrouw Sharon naar de herdenking van Michael Jackson aan het kijken waren.
Dochter Kelly schrijft op haar Twitterpagina: "Mijn vaders hondje 'Little Bit' is afgelopen nacht in Los Angeles opgegeten door een prairiewolf. Hij is erg aangeslagen. Zij was zijn andere vrouwtje."
Ozzy en Sharon waren zo aandachtig naar de herdenking op televisie aan het kijken, dat ze het zielige geblaf van het beestje niet gehoord hebben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje van Ozzy Osbourne opgegeten.
Moderator: moderatorteam
-
doggy
Hondje van Ozzy Osbourne opgegeten.
-
Rhiannon
- Zeer actief
Re: Hondje van Ozzy Osbourne opgegeten.
http://www.nu.nl/achterklap/2038765/hon ... geten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een foto van het hondje, germ dat beestje.
- Yinxx
- Actief
bha wat naar om mee te maken 
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
volgens mij is dat niet een foto van het betreffende hondje, als ik me goed herinner, was Little Bit een Pomeranian.....Rhiannon schreef:http://www.nu.nl/achterklap/2038765/hon ... geten.html
hoe dan ook, triest
-
doggy
Volgensmij dus ook.yamie schreef:volgens mij is dat niet een foto van het betreffende hondje, als ik me goed herinner, was Little Bit een Pomeranian.....Rhiannon schreef:http://www.nu.nl/achterklap/2038765/hon ... geten.html
hoe dan ook, triest
Vandaar dat ik die foto er niet bij had gezet.
-
Rhiannon
- Zeer actief
o, waarom staat die hond er dan bij ....lekker lullig van mij om dan die link te posten hahahah
hier staat het , je hebt gelijk .
The 60-year-old rocker is "devastated" his beloved pet – a Pomeranian named Little Bit – was attacked by the wild animal at their Los Angeles mansion on Tuesday (07.07.09), while Ozzy and his wife Sharon watched Michael Jackson's memorial on TV.
Daughter Kelly wrote on her Twitter account: "My dad's dog Little Bit was eaten by a coyete last night in L.A. and he is devastated. She was his other women (sic)!"
hier staat het , je hebt gelijk .
The 60-year-old rocker is "devastated" his beloved pet – a Pomeranian named Little Bit – was attacked by the wild animal at their Los Angeles mansion on Tuesday (07.07.09), while Ozzy and his wife Sharon watched Michael Jackson's memorial on TV.
Daughter Kelly wrote on her Twitter account: "My dad's dog Little Bit was eaten by a coyete last night in L.A. and he is devastated. She was his other women (sic)!"
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik 
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
Arm dingetje...
Ik zag die foto van die bulldog, en toen gingen er wel even vraagtekens rijzen
. Maar met een klein keeshondje kan ik me het wel voorstellen dat die niet opgewassen is tegen zo'n beest... 
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Dat was toch niet waar? ik kan mij herinneren dat ze dat later uitgezonden hebben dat het opzet was. Het leekalsof hij in zijn slaap die engelse bulldog dood gemaakt had. Ooit hun huis gezien? Die is zo groot, als de hond net in andere gedeelte is dan dat jij bent, heb je er geen zicht opMaeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
Wel ontzettend sneu hoor
- josefiep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kathie, een kruising Puli!
Bah, wat zielig.
Hoe kun je zoiets nou niet horen?
Beetje vreemd!
Hoe kun je zoiets nou niet horen?
Beetje vreemd!
-
anica
- Actief
ja klopt dat was toen niet waarduitse herder schreef:Dat was toch niet waar? ik kan mij herinneren dat ze dat later uitgezonden hebben dat het opzet was. Het leekalsof hij in zijn slaap die engelse bulldog dood gemaakt had. Ooit hun huis gezien? Die is zo groot, als de hond net in andere gedeelte is dan dat jij bent, heb je er geen zicht opMaeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
Wel ontzettend sneu hoor
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Je weet nooit hoe iets kan gebeuren, die honden lopen daar vrij rond en ik kan me voorstellen dat met al die honden die ze hebben en het lawaai die ze maken daar niet 24-7 op letten, daarbij is zo'n hondje toch niet opgewassen tegen een coyote. Dus ja, kan me heus wel voorstellen dat ze het niet gehoord hebben, weet jij veel hoe snel het hondje al dood was, 1 goede beet en ze maakt al geen geluid meer.Maeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
Dat gedoe met Jack, is onzin en is nooit gebeurt, was gewoon een wat "ziekelijk" grapje.
Hieronder little bit, en stel je dan maar een coyote voor die dat beestje pakt.

Mocht je je even geen voorstelling kunnen maken

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Heide_
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising duitse herder dobberman
is hun huis dan niet omheind en beveiligd?
-
anica
- Actief
vast wel, het is een heel groot huis met een hele grote tuinHeide_ schreef:is hun huis dan niet omheind en beveiligd?
- iones
- Zeer actief
Och, als je zo al naar die lui kijkt zie je al dat het grote sukkels zijn.Maeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Mi
- Actief
Nou ja als je hun huis en alles daar omheen ziet, denk ik dat een ieder ander het beestje niet gehoord zou hebben.iones schreef:Och, als je zo al naar die lui kijkt zie je al dat het grote sukkels zijn.Maeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
Noem ze sukkels of niet, ik geloof dat zij ongeveer alles doen om hun honden een in hun ogen goed leven te geven.
- Zee
- Actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
sja in australie worden regelmatig honden doodgebeten door slangen ondanks dat de eigenaren de mogelijke voorzorgsmaatregelen hebben getroffen en vorig jaar is een door een kennis van mij gefokte hond in mexico doodgebeten door een zwarte weduwe.... het is vreselijk hoor maar niet onvoorkoombaar in gebieden met zulke dieren ook al tref je voorzorgsmaatregelen, ik vind het wat overdreven om in het stuk te zetten "bruut verslonden door roofdier" daarbij heeft meneer ozzy zelf eens een kop van een vleermuis afgebeten op het podium en volgens mij diverse malen de kop van een duif eraf getrokken, misschien nam moeder natuur op deze manier wraak 
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bij een familievriendin van ons worden er ook wel eens honden doodgebeten door slangen. Zwarte mamba's. Ze woont in Zuid Afrika en heeft boerboelen en bullterriers. Eens in de zoveel tijd sneuvelt er een hond maar zij zegt terecht dat ze door de honden, zeker de bullen, zeker weet dat haar kinderen niet gebeten worden want die terriers proberen elke mamba op het terrein te pakken. Soms met succes en soms gaan ze eraan. :N:
- smoekie
- Zeer actief
iones schreef:Och, als je zo al naar die lui kijkt zie je al dat het grote sukkels zijn.Maeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
Kan best zijn, maar als je ziet hoe zij met hun honden omgaan, denk ik dat er maar weinig honden op de wereld zijn die zo'n goed leven als bij hun
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat weet ik nog niet zo zeker..Ze worden niet zindelijk gemaakt maar de Osbournes worden wel kwaad als ze weer in een drol stappen?smoekie schreef:iones schreef:Och, als je zo al naar die lui kijkt zie je al dat het grote sukkels zijn.Maeve schreef:Arm beestje. Maar hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om zo aandachtig TV te kijken dat ze dat niet horen? Weet niet wat hun met die honden doen hoor. Ozzy's zoon Jack had er ook al een gewurgd in zn slaap geloof ik
Kan best zijn, maar als je ziet hoe zij met hun honden omgaan, denk ik dat er maar weinig honden op de wereld zijn die zo'n goed leven als bij hun![]()
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
- Aantal honden: 1
begon me ook al vragen te stellen toen ik de foto van de engelse bulldog zag. Had ook al zoiets van een coyote was toch niet zo gigantisch groot??
Tja, wat gebeurt is is gebeurt he. En dat is nu een van de risico's die je moet nemen als je daar gaat wonen
Tja, wat gebeurt is is gebeurt he. En dat is nu een van de risico's die je moet nemen als je daar gaat wonen
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
- smoekie
- Zeer actief
Dat weet ik nog niet zo zeker..Ze worden niet zindelijk gemaakt maar de Osbournes worden wel kwaad als ze weer in een drol stappen?smoekie schreef:als je ziet hoe zij met hun honden omgaan, denk ik dat er maar weinig honden op de wereld zijn die zo'n goed leven als bij hun![]()
Nou als dat het enige is
Die van mij is ook zindelijk, maar als ik toevallig om welke reden dan ook vergeet haar direct smorgens naar buiten te gooien, of ik ben in de avond toevallig vergeten de hond uit te laten, kan het hier ook wel eens voorkomen, en ja, ook mijn eerste reactie is vaak boos worden, maar vaker nog kan ik me gelukkig inhouden omdat dat gewoon mijn eigen schuld is. Een hond kan het lang heel lang ophouden, maar ook daaraan zijn grenzen verbonden natuurlijk
Maar leuk is het niet hoor als er wat tussen je tenen door komt kruipen waar je niet op gerekend heb, dus ik kan me de reactie dan ook echt wel voorstellen als je dat zo wel eens ziet op tv.
Maar net wat ik al zei, al zou dat zo zijn (wat ik niet geloof eerlijk gezegd) dan valt dat me nog mee.
Misschien hebben ze ze wel geleerd van het toilet gebruik te maken maar was het toilet bezet, tja dan moet je toch wat he
-
BobbyDinoAmber