Enorm groot, zwart, en harig. Kortom, alles wat niet Saars type is
Ik heb Saar gezegd dat ze haar zus daar wel een dikke knuffel voor mocht geven, maar dat deed ze dan weer niet. Flauw he?
Moderator: moderatorteam

Haha, niet eens eigenlijk. Ook flauw he? :N:Ragyo schreef:heb jij vast in haar plaats gedaan of niet

Dat is als ze aan een jachtlijntje zit niet zo'n goed plan voor mijn armenRagyo schreef:gruwelijk! en ook geen bal gegooid voor het arme diertje zeker?

denkt ook alleen maar aan jezelluf jijMoos schreef:Dat is als ze aan een jachtlijntje zit niet zo'n goed plan voor mijn armenRagyo schreef:gruwelijk! en ook geen bal gegooid voor het arme diertje zeker?
Hahahaahahahahaha. UiteraardRagyo schreef:denkt ook alleen maar aan jezelluf jijMoos schreef:Dat is als ze aan een jachtlijntje zit niet zo'n goed plan voor mijn armenRagyo schreef:gruwelijk! en ook geen bal gegooid voor het arme diertje zeker?![]()

Mag jij wel hoorRagyo schreef:kzal je niet meer pesten hoor![]()
Nou, niet alleen Saar zal blij met d'r geweest zijn, ik stiekem ook wel haha. Ik moet zeggen dat ik ook echt even dacht "woeps" toen bleek dat de hond en geen lijn om had, en de bazen gewoon de achterklep open gooiden en dachten "laat maar waaien".lijkt me heerlijk zo'n vredelievende bliksemafleider. die van mij denken alleen maar jaaaaa, met zn tweeen kunnen we ze hebben!

Ja, hihi, dat deed ik met Saar ook weleens tussen Moos en een andere reu. Dan was Saar dus soms goed de pineut, want zo lollig vond ze dat niet. Ahhhhhhhhhhhmiekmiek schreef:vera is gewoon een lieverdje.![]()
Ik gooi Miah ook wel eens als 'bemiddelaar' ergens tussen, vooral als de spanning tussen tommie en een andere reu te hoog wordt. Mag Miah haar charmes even in de strijd gooien terwijl ik tommie afleid. (lees; meetrek) Het enige verschil is dat Miah vervolgens tommie op zijn flikker geeft omdat hij niet luisterde. haha. iets minder lief en schattig.

Huh, zeg dat nou nietMoos schreef:
Mag jij wel hoor![]()
ja dat zijn van die momenten he :N: ik kon laatst de heren net in de auto proppen 3 seconden voordat de uitlaatservice de boel opengooide en er tig honden over de parkeerplaats uitzwermden. is me wel eens overkomen, zelf in een flexilijn gewikkeld staan en intussen toch proberen je woeste murmels te kalmeren die inmiddels elkaar aanvallen uit frustratie dat ze niet bij de indringer kunnen komen.Moos schreef: Nou, niet alleen Saar zal blij met d'r geweest zijn, ik stiekem ook wel haha. Ik moet zeggen dat ik ook echt even dacht "woeps" toen bleek dat de hond en geen lijn om had, en de bazen gewoon de achterklep open gooiden en dachten "laat maar waaien".
Ragyo schreef: Huh, zeg dat nou niet![]()
Oh dat zijn ook altijd fijne momenten :N:ja dat zijn van die momenten he :N: ik kon laatst de heren net in de auto proppen 3 seconden voordat de uitlaatservice de boel opengooide en er tig honden over de parkeerplaats uitzwermden. is me wel eens overkomen, zelf in een flexilijn gewikkeld staan en intussen toch proberen je woeste murmels te kalmeren die inmiddels elkaar aanvallen uit frustratie dat ze niet bij de indringer kunnen komen.

Lief he. Ze houdt wel van d'r kleine zusranetje schreef:Vera is een toppertje![]()
![]()
Ik ben in zo'n situatie als gisterenavond ook erg blij dat mijn honden dat dus wel gewoon pikken. Ik had ze groot gelijk gegeven als ze samen hadden gedacht "he donder jij gauw een eind op!". Maar het werkt wel erg in mijn voordeel dat ze dat dus niet denken, en de brave (oke Saar wat bange) hondjes uithangenEn heb het alsjeblieft niet over uitlaatgroepen :N:
Ik heb er net te vaak minder gelukkige situaties mee meegemaakt.IK ben altijd weer blij dat mijn eigen honden weinig neiging hebben om een indringer weg te jagen als ze vast staan achter de auto.