Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Saar was weer blij met d'r grote zus.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Saar was weer blij met d'r grote zus.

Ongelezen bericht door Moos »

Loop ik net het laatste rondje, gewoon rustig langs een rijtje parkeerplaatsen. Doet er iemand een kofferbak open, en voordat ik het goed en wel doorhad komt daar een gigantische hond los uitgesprongen. Zeg maar maat Leonberger reu. Aangezien ik gewoon me 'met mijn eigen zaken bezig aan het houden was' zag ik het ook niet heel bewust allemaal gebeuren, dus voordat ik het wist komt die hond recht uit de kofferbak op mijn netjes aangelijnde honden afgestiert. Woeps :mrgreen:
Enorm groot, zwart, en harig. Kortom, alles wat niet Saars type is :F: :wink: Eigenlijk Vera's type ook niet (alles groter dan zijzelf vindt ze stiekem ook engggg), maar lieve Vera zag Saars reactie en gooide zichzelf meteen voor die hond. Plat op d'r buik "ik ben een heul lief hondje hoorrrr :mann: ", en liet zich besnuffelen. Meteen daarna ging de hond in kwestie weer door naar Saar, Saar wegschieten (en ik zag mezelf alweer oetelen met een lijn en een wegschietende hond), maar hop daar was grote zus weer hoor. Ze propte zich tussen Saar en die hond in, en leidde de boel zo mooi af, al schuddend met haar kontje, beetje kruipend over de grond (want, oh ja, ik vond 'm zelf ook wel enggg :oohja: ).

Ik heb Saar gezegd dat ze haar zus daar wel een dikke knuffel voor mocht geven, maar dat deed ze dan weer niet. Flauw he? :19: :mrgreen:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Re: Saar was weer blij met d'r grote zus.

Ongelezen bericht door Ragyo »

heb jij vast in haar plaats gedaan of niet :mrgreen:
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Moos
Zeer actief

Ragyo schreef:heb jij vast in haar plaats gedaan of niet :mrgreen:
Haha, niet eens eigenlijk. Ook flauw he? :N: :jank: :mrgreen:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

gruwelijk! en ook geen bal gegooid voor het arme diertje zeker? :cry:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ragyo schreef:gruwelijk! en ook geen bal gegooid voor het arme diertje zeker? :cry:
Dat is als ze aan een jachtlijntje zit niet zo'n goed plan voor mijn armen :smile:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
Ragyo schreef:gruwelijk! en ook geen bal gegooid voor het arme diertje zeker? :cry:
Dat is als ze aan een jachtlijntje zit niet zo'n goed plan voor mijn armen :smile:
denkt ook alleen maar aan jezelluf jij :pffff:

:tongue:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ragyo schreef:
Moos schreef:
denkt ook alleen maar aan jezelluf jij :pffff:

:tongue:
Hahahaahahahahaha. Uiteraard :pffff:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

kzal je niet meer pesten hoor :roos:
lijkt me heerlijk zo'n vredelievende bliksemafleider. die van mij denken alleen maar jaaaaa, met zn tweeen kunnen we ze hebben!
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ragyo schreef:kzal je niet meer pesten hoor :roos:
Mag jij wel hoor :mrgreen:
lijkt me heerlijk zo'n vredelievende bliksemafleider. die van mij denken alleen maar jaaaaa, met zn tweeen kunnen we ze hebben!
Nou, niet alleen Saar zal blij met d'r geweest zijn, ik stiekem ook wel haha. Ik moet zeggen dat ik ook echt even dacht "woeps" toen bleek dat de hond en geen lijn om had, en de bazen gewoon de achterklep open gooiden en dachten "laat maar waaien". :mrgreen:
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

vera is gewoon een lieverdje. :I:

Ik gooi Miah ook wel eens als 'bemiddelaar' ergens tussen, vooral als de spanning tussen tommie en een andere reu te hoog wordt. Mag Miah haar charmes even in de strijd gooien terwijl ik tommie afleid. (lees; meetrek) Het enige verschil is dat Miah vervolgens tommie op zijn flikker geeft omdat hij niet luisterde. haha. iets minder lief en schattig.
Moos
Zeer actief

miekmiek schreef:vera is gewoon een lieverdje. :I:

Ik gooi Miah ook wel eens als 'bemiddelaar' ergens tussen, vooral als de spanning tussen tommie en een andere reu te hoog wordt. Mag Miah haar charmes even in de strijd gooien terwijl ik tommie afleid. (lees; meetrek) Het enige verschil is dat Miah vervolgens tommie op zijn flikker geeft omdat hij niet luisterde. haha. iets minder lief en schattig.
Ja, hihi, dat deed ik met Saar ook weleens tussen Moos en een andere reu. Dan was Saar dus soms goed de pineut, want zo lollig vond ze dat niet. Ahhhhhhhhhhh :mrgreen: :wink:

Hahahaah, die Miah. Arme Tommie :smile2:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
Mag jij wel hoor :mrgreen:
Huh, zeg dat nou niet :mrgreen:
Moos schreef: Nou, niet alleen Saar zal blij met d'r geweest zijn, ik stiekem ook wel haha. Ik moet zeggen dat ik ook echt even dacht "woeps" toen bleek dat de hond en geen lijn om had, en de bazen gewoon de achterklep open gooiden en dachten "laat maar waaien". :mrgreen:
ja dat zijn van die momenten he :N: ik kon laatst de heren net in de auto proppen 3 seconden voordat de uitlaatservice de boel opengooide en er tig honden over de parkeerplaats uitzwermden. is me wel eens overkomen, zelf in een flexilijn gewikkeld staan en intussen toch proberen je woeste murmels te kalmeren die inmiddels elkaar aanvallen uit frustratie dat ze niet bij de indringer kunnen komen.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ragyo schreef: Huh, zeg dat nou niet :mrgreen:
:F:
ja dat zijn van die momenten he :N: ik kon laatst de heren net in de auto proppen 3 seconden voordat de uitlaatservice de boel opengooide en er tig honden over de parkeerplaats uitzwermden. is me wel eens overkomen, zelf in een flexilijn gewikkeld staan en intussen toch proberen je woeste murmels te kalmeren die inmiddels elkaar aanvallen uit frustratie dat ze niet bij de indringer kunnen komen.
Oh dat zijn ook altijd fijne momenten :N:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wel leuk dat Vera dat gewoon doet voor Saar. :ok:
Echte grote zus, heb je wat aan!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Vera is een toppertje :I: :ok:

En heb het alsjeblieft niet over uitlaatgroepen :N:
Ik heb er net te vaak minder gelukkige situaties mee meegemaakt.IK ben altijd weer blij dat mijn eigen honden weinig neiging hebben om een indringer weg te jagen als ze vast staan achter de auto.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Moos
Zeer actief

ranetje schreef:Vera is een toppertje :I: :ok:
Lief he. Ze houdt wel van d'r kleine zus :I: :mrgreen:
En heb het alsjeblieft niet over uitlaatgroepen :N:
Ik heb er net te vaak minder gelukkige situaties mee meegemaakt.IK ben altijd weer blij dat mijn eigen honden weinig neiging hebben om een indringer weg te jagen als ze vast staan achter de auto.
Ik ben in zo'n situatie als gisterenavond ook erg blij dat mijn honden dat dus wel gewoon pikken. Ik had ze groot gelijk gegeven als ze samen hadden gedacht "he donder jij gauw een eind op!". Maar het werkt wel erg in mijn voordeel dat ze dat dus niet denken, en de brave (oke Saar wat bange) hondjes uithangen :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”