Begonnen met volgen. Ging super, wel wat grommerig in het begin maar ze deed netjes wat de bedoeling was.
Daarna afliggen, ze heeft een kwartiertje gelegen zonder problemen.
Door naar het springen. Alle sprongen netjes genomen, niet steunen.
Zoeken....3 voorwerpen weggelegd en ik dacht dat ik het behoorlijk moeilijk had gemaakt...binnen anderhalve minuut had ze alles gevonden en geapporteerd.
Tunnel en puinbak daarna genomen...geen probleem.
Na een korte pauze het voorwerprevieren. Ze had beide voorwerpen zo gevonden en verwezen. Toen ik haar ophaalde bij het geweer bleek een halve meter daarachter een ijzeren buis te liggen.

Haar even afgelegd en begonnnen met het voorbereiden op het sorteren. Buisje met eigen lucht weggelegd. Normaal heeft ze vaak dat ze de eerste keer maar wat doet (als ik maar wat apporteer) maar nu direct goed lucht opnemen en vol overtuiging het goede buisje pakken. Dit 3x herhaald, zonder aarzeling steeds het goede buisje. Ze begint het nu echt goed door te krijgen!
Daarna pauze.....even koffie gedronken en Biène even laten rusten in de auto.
Hierna een spoor uitgelegd. 4 hoeken, 3 voowerpen en het eindvoorwerp (geweer).
Tot en met de 3e strek ging het prima, op de 4e strek ging ze van het spoor af en vond iets om in te rollen. Haar daarop gestraft en opnieuw afgezet. Even wat onzeker gedrag, maar al snel pikte ze het spoor weer op en ze liep het netjes uit verder. Waar ze in heeft liggen rollen weet ik niet, maar het stonk behoorlijk.

Toen de rest van de club klaar was met de steloefeningen heeft Toine zich nog in het bos verstopt zodat ik nog het vlakterevieren kon oefenen. Ook dit ging gewoon goed.
Kan dus niet anders zeggen als dat ik supertevreden was vandaag. Ondanks het rare weer (regen, zon, regen, zon...en steeds erg benauwd) heeft ze alle oefeningen netjes afgewerkt.