Volgens mij is het een van de grootste agility evenementen ter wereld.
Ga morgen een paar uurtjes kijken en neem Caja mee.
Kan ik mooi mijn gedachten verzetten en misschien steken Caja en ik er nog wat van op voor later

Moderator: moderatorteam
*Anita* schreef:Wil proberen morgen laat middag/vroeg avond te gaan met Toya.
Fokker van Toya is er ook
Leukmarye schreef:*Anita* schreef:Wil proberen morgen laat middag/vroeg avond te gaan met Toya.
Fokker van Toya is er ook
Dan zie ik jullie misschien nog wel, denk dat ik er rond 15.00/15.30 uur ben
Shit!.....Wat vreselijk blond van mijDanielle schreef:ehh, het was al 2 weken geleden hoor...
Zóóóó wat een snelheid, gaaf om te zien zegZoek stok! schreef:Kolere wat een geweldige agility Kooiker. Waarom wordt deze niet als dekreu in NL gebruikt?![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij kan het wel, maar hij wil het nietCarma schreef:Maar ehhh.... dit kan Bram toch ook?![]()
Zijn stamboomnaam is Lucky Nana’S Bromus. Hij heeft met het medium team, waarin ook zijn broer en zoon lopen ook de E.O. teamwedstrijd gewonnen.Bas Rouge schreef:Jemig, wat een scheurijzer die Kooiker. Weet je ook meer van 'm?
Cool!marye schreef:Zijn stamboomnaam is Lucky Nana’S Bromus. Hij heeft met het medium team, waarin ook zijn broer en zoon lopen ook de E.O. teamwedstrijd gewonnen.Bas Rouge schreef:Jemig, wat een scheurijzer die Kooiker. Weet je ook meer van 'm?
Ja! Mocht ik weer een Kooiker willen, dan zal het een import wordenBas Rouge schreef:Cool!marye schreef:Zijn stamboomnaam is Lucky Nana’S Bromus. Hij heeft met het medium team, waarin ook zijn broer en zoon lopen ook de E.O. teamwedstrijd gewonnen.Bas Rouge schreef:Jemig, wat een scheurijzer die Kooiker. Weet je ook meer van 'm?
Dan gaat het dus niet om 1 supersnelle Kooiker maar zijn het er in elk geval 3.