De hond komt bij Rhodin aan en legt zijn kop al grommend meteen over Rhodins nek. En wat deed Rhodin vervolgens?
.... Niets. He-le-maal niets.
Wat was ik opgelucht en trots op Rhodin!
Moderator: moderatorteam
Panna schreef:Hoe weet je dat het een herder was? En waarom dacht je dat hij kwaad in de zin had? Misschien wilde hij alleen maar even zijn kop laten rusten! Die vooroordelen over herders ook altijd![]()
![]()
Knap van Rodin!
Sorry, ik wilde niet op een vervelende manier oordelen over herders, ik ben dol op herders.Panna schreef:Hoe weet je dat het een herder was? En waarom dacht je dat hij kwaad in de zin had? Misschien wilde hij alleen maar even zijn kop laten rusten! Die vooroordelen over herders ook altijd![]()
![]()
Knap van Rodin!
Ja echt!christo schreef:Wat een leuk succes dat je daar geboekt hebt zeg! Dat maakt je dag dan weer helemaal goed hè?
Haha, voorheen had ik ook zo gereageerd als jij nu doet en nu reageert mijn eigen hond plotseling zo! Dus wie weet...S@ndr@ schreef:Hij heeft het dan ook hartstikke goed gedaan, daar kunnen die 2 van mij nog wat van leren

Vervelend is dat, zo'n hond zonder baas. Fijn dat Shib niks deed, sommige honden gaan ook echt door totdat de andere hond reageert en dan is het juist belangrijk dat een baas zijn hond bij zich roept.Shibby schreef:Heerlijk gevoel geeft dat he?![]()
Had het gisteren met Shibby met een ongecastreerde Rotweiler reu die de hele tijd over Shib heen ging hangen.![]()
Shib deed ook helemaal niks, terwijl die rotweiler maar bleef irriteren. Uiteraard zonder baas in de buurt.
Shib hoeft van mij ook echt niet alles te accepteren, maar in dit soort situaties ben ik dan toch altijd wel heel blij dat hij over zich heen laat lopen.

Hij had belangrijker zaken aan zijn hoofd dan een lastige reu-Gaby- schreef:Hmm, ik zit zo even na te denken, ik dacht dat hij niet over zich heen liet lopen, ik dacht dat het een onuitgemaakte zaak was. Of deed hij dat wel?Hij keek niet weg, maar bleef strak met gespitste oren naar de ingang van de winkel kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog nooit zo heb gezien, behalve op cursus, als hij moet volgen o.i.d. en een ander hondje om hem heen komt springen die hij dan negeert. Anders is er altijd meer contact en meer lichaamstaal te zien. Dat is al zo als een andere hond ons voorbij loopt, laat staan één die zichzelf op komt dringen.
Oeps, nee!Inge O schreef:jij hebt duidelijk het topic van moos niet gelezen-Gaby- schreef:Sorry, ik wilde niet op een vervelende manier oordelen over herders, ik ben dol op herders.![]()
![]()
.
goed hoor van odin.
Haha, ook wel logisch inderdaad. Maar bijna niet voor te stellen met die hond van ons en zoals hij zich soms kan gedragen/kon gedragen. Eigenlijk is het wel precies zo, zoals ik graag een Catahoula wenste te hebben. Alleen oog voor de baas.ranetje schreef:Hij had belangrijker zaken aan zijn hoofd dan een lastige reu-Gaby- schreef:Hmm, ik zit zo even na te denken, ik dacht dat hij niet over zich heen liet lopen, ik dacht dat het een onuitgemaakte zaak was. Of deed hij dat wel?Hij keek niet weg, maar bleef strak met gespitste oren naar de ingang van de winkel kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog nooit zo heb gezien, behalve op cursus, als hij moet volgen o.i.d. en een ander hondje om hem heen komt springen die hij dan negeert. Anders is er altijd meer contact en meer lichaamstaal te zien. Dat is al zo als een andere hond ons voorbij loopt, laat staan één die zichzelf op komt dringen.
Inge O schreef:maar dat topic bedoel ik ook-Gaby- schreef:Oeps, nee!Inge O schreef: jij hebt duidelijk het topic van moos niet gelezen![]()
.
goed hoor van odin.
Alleen wel dat Saar achterna is gezeten door een Staff. Ik zal eens kijken welke bedoelt wordt.
![]()
Bedankt voor alle leuke reacties!. gaat je dan geen lampje branden bij de reactie van panna
?
Ja, ben er ook heel blij mee! Ik weet wel dat als hij niet wacht op de baas, hij nog steeds wel wil vechten. Maar het is een stap in de goede richting. Ook veel succes met Kiba! Volgens mij ben je met hem al héél ver gekomen!Ragyo schreef:ik vind het ontzettend knap, en dat voor zo'n jonge hond, ook nog een die knokneigingen heeft gehad!
ik zal het Kiba eens influisteren: kijk jongen, zo kan het ook...
Sorry, ik ging er inderdaad vanuit dat je het topic had gelezen :N: Het was dus een grapje en zéker niet serieus-Gaby- schreef:Inge O schreef:maar dat topic bedoel ik ook-Gaby- schreef:Oeps, nee!Alleen wel dat Saar achterna is gezeten door een Staff. Ik zal eens kijken welke bedoelt wordt.
![]()
Bedankt voor alle leuke reacties!. gaat je dan geen lampje branden bij de reactie van panna
?
Ja... het lampje gaat eindelijk branden.
Het duurt even, maar dan heb je ook wat, haha!
Panna schreef:Sorry, ik ging er inderdaad vanuit dat je het topic had gelezen :N: Het was dus een grapje en zéker niet serieus-Gaby- schreef:Inge O schreef:maar dat topic bedoel ik ook. gaat je dan geen lampje branden bij de reactie van panna
?
Ja... het lampje gaat eindelijk branden.
Het duurt even, maar dan heb je ook wat, haha!
Ja, misschien wel. Ik had snel weg kunnen lopen, maar dat had niets uitgemaakt en dan ging het hoe dan ook fout, want die hond liep los en ik kon nergens heen. Ik had ook die hond weg kunnen brullen of tussen ze in kunnen gaan staan, maar ik heb dat al eens geprobeert en Rhodin ziet dat als een gezamenlijke aanval. :N: Ik ging nu voor de 'Blijf!' en bleef zo rustig mogelijk staan. Alsof ik ook druk was met het wachten op mijn vriend en de rest me gestolen kon worden. Ik had hem ook af kunnen leiden met wat lekkers, wat ik anders had gedaan, maar ja, je zult net zien, dat had mijn vriend dus in zijn broekzak. Dus het was een beetje lijdzaam afwachten en zien wat er zou gebeuren...blondie schreef:Fijn hoor dat hij zo reageerdeMisschien heeft het kleine commando zit ook wel invloed gehad hoor.. netjes het commando opvolgen en de rest kan gestolen worden .. moet je een heerlijk gevoel hebben gegeven in ieder geval!