We hebben nu 5 lessen gehad en ik vind het waanzinnig. Ik was best bezorgd over Maddox. Hij heeft nogal een eigen gebruiksaanwijzing en sommige hoofdstukken ontbreken nog. Zo ook het hoofdstuk behendigheid. Het is super om dan trainers te hebben die dan ook ‘out of the box’ willen denken om je hond te helpen.
Maddox doet het gewoon super en is hardstikke dapper. Het doet me wel wat hoor als ik zie hoeveel lol hij heeft en even een ‘normaal’ hondje kan zijn.
Cheeky en Sam zijn tegelijk begonnen, dus de hele familie staat op het veld elke zaterdagochtend. Gehoorzaamheidstraining doen we apart, maar samen naar behendigheid is wel heel erg leuk.
Ook mijn maatje van de EG zit bij ons groepje en Lonneke is later ook aangeschoven met Cody.
Cheeky vindt het helemaal geweldig. Zo relaxt en chilled als ze soms kan zijn, zo gedreven en enthousiast is ze bij de behendigheid. Sinds de behendigheidslessen springt ze hier in het dorp op brede banken als ik ‘taaaaafel’ roep en slaat geen omgevallen boom over om overheen te springen. Cody vond het allemaal maar spannend, die had nog nooit zoiets meegemaakt of gedaan. Hij begint helemaal los te komen en zit aan de kant te loeien als hij moet wachten. Wat een moment toen ineens van opwinding die start ook nog eens omhoog kwam! En dat bij een xwhippet!
Wat voel ik me toch rijk elke zaterdag......hebben jullie dat nu ook? Van die kleine dingetjes waar je heel blij van wordt? Of ben ik gewoon zo’n emo muts?
Mijn moeder heeft afgelopen zaterdag foto’s gemaakt, niet allemaal even scherp.
Lonneke traint eerst met Cooper
Jut en Jul moeten aan de kant wachten tot wij klaar zijn met bouwen
Cheeks over de spongetjes op weg naar de tunnel
Maddox ook natuurlijk
Cody snapt nu ook wat springen is!
De wip, nog even helpen bij het kantelpunt
Kattenloop
Paaaaaaltjes
Oeps..... dat moet overnieuw...
Ik kan dat wel!
Cola Clubje... want koffie drinken we niet!