Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oproep ZorgDierteam
Moderator: moderatorteam
-
mwillow
Oproep ZorgDierteam
Oproep ZorgDierteam
Wilt u met uw huisdier meer betekenen voor uw hulpbehoevende medemens?
Stichting ZorgDier Nederland is in de regio Zeist op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die samen met hun huisdier opgeleid willen worden tot zorgdierteam.
Bekijk voor meer informatie onze website http://www.zorgdier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilt u met uw huisdier meer betekenen voor uw hulpbehoevende medemens?
Stichting ZorgDier Nederland is in de regio Zeist op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die samen met hun huisdier opgeleid willen worden tot zorgdierteam.
Bekijk voor meer informatie onze website http://www.zorgdier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
mwillow
Re: Oproep ZorgDierteam
Ik hoop dat het even mag blijven staan. Ze hebben op dit moment een leuk en nuttig kinderproject lopen in Zeist.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Misschien kun je de link ook in het websitetopic zetten?Blijft ie in elk geval staan.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Marion.
Doe jij mee Sandra? Ik heb er heel geschikte honden voor, maar helaas ben ik er zelf minder geschikt voorSandraH schreef:Ik hoop dat het even mag blijven staan. Ze hebben op dit moment een leuk en nuttig kinderproject lopen in Zeist.
-
mwillow
Dat is een goede tip! Ga ik zo even doen.marian* schreef:Misschien kun je de link ook in het websitetopic zetten?Blijft ie in elk geval staan.
-
mwillow
Ik heb 1 zeer geschikte hond hiervoor (wij zijn al wat jaren geleden gecertificeerd, dus ik vind mezelf ook wel aardig geschikt, hihi..Marion. schreef:Doe jij mee Sandra? Ik heb er heel geschikte honden voor, maar helaas ben ik er zelf minder geschikt voorSandraH schreef:Ik hoop dat het even mag blijven staan. Ze hebben op dit moment een leuk en nuttig kinderproject lopen in Zeist.
Waarom zou jij niet geschikt zijn? Je hebt toch 2 kanjers van karakters?
-
Marion.
Nou, wat ik zeg. Mijn honden zijn daar super geschikt voor, maar ik niet zo. Zie mijn karakterschets ergens in de koffie-corner geloof ikSandraH schreef:Waarom zou jij niet geschikt zijn? Je hebt toch 2 kanjers van karakters?
Kinderen zou me missschien nog wel redelijk afgaan, maar zieke oude mensen niet.
-
mwillow
Marion. schreef:Nou, wat ik zeg. Mijn honden zijn daar super geschikt voor, maar ik niet zo. Zie mijn karakterschets ergens in de koffie-corner geloof ikSandraH schreef:Waarom zou jij niet geschikt zijn? Je hebt toch 2 kanjers van karakters?![]()
Kinderen zou me missschien nog wel redelijk afgaan, maar zieke oude mensen niet.
Dat is ook de reden eerlijk gezegd dat ik het kind-/hondproject heb opgezet. Daar ik het zelf niet zag zitten de eerstkomende jaren ouderen te bezoeken, omdat ze toen nog niet genoeg projecten hadden. Stan is echt zo fantastisch met kinderen met wat voor stoornis dan ook en het is ook echt leuk om met die kids bezig te zijn. Maar als dit niet op mijn pad was gekomen, had ik wellicht nog steeds zieke oude mensen bezocht. Geen idee.
-
Marion.
Knap van jeSandraH schreef:Ik heb de coffeecorner niet nodig voor jouw karakterschets......
![]()
Mijn honden zijn zowel met kinderen als met ouderen heel goed. En het zijn knuffelkonten, dus ook bij demente bejaarden zouden ze het prima doen. Maar ik trek het zelf gewoon niet. Ik ga kokhalzen als ik alleen maar al een slijmdruppel uit een mondhoek zie dwarrelen (jaaaaa erg hoor, bij mijn honden veeg ik het liefdevol weg; maar als ik bij mijn nichtjes een snottebel zie dan moet er subiet een vader/moeder/opa/oma iets aan doen
-
mwillow
Marion. schreef:Knap van jeSandraH schreef:Ik heb de coffeecorner niet nodig voor jouw karakterschets......
![]()
![]()
Mijn honden zijn zowel met kinderen als met ouderen heel goed. En het zijn knuffelkonten, dus ook bij demente bejaarden zouden ze het prima doen. Maar ik trek het zelf gewoon niet. Ik ga kokhalzen als ik alleen maar al een slijmdruppel uit een mondhoek zie dwarrelen (jaaaaa erg hoor, bij mijn honden veeg ik het liefdevol weg; maar als ik bij mijn nichtjes een snottebel zie dan moet er subiet een vader/moeder/opa/oma iets aan doen)