Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ipo. breiten, speuren waar in DR/GR
Moderator: moderatorteam
- Seven6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
- Aantal honden: 1
ipo. breiten, speuren waar in DR/GR
hallo iedereen
ik wil met onze twee zeer sociale staffords gaan trainen. Wat we zoeken is een combi van appel, bewaking, springen etc.
Dus ipo /speuren komt op de eerste plaats bij onze reu hij is 11 week maar toont veel aanleg voor appel speuren en hij heeft zeer veel drive en apport zin.
Bij onze teef ligt appel en springen etc meer voorop die is graag actief bezig apporteerd zeer goed springt graag etc dus een combi van ipo en breiten lijkt me voor haar zeer geschikt.
Weet iemand een club die staffords aanneemt en waar ze ruime trainingsmogelijkheden hebben in de provincie groningen/drenthe
ik wil met onze twee zeer sociale staffords gaan trainen. Wat we zoeken is een combi van appel, bewaking, springen etc.
Dus ipo /speuren komt op de eerste plaats bij onze reu hij is 11 week maar toont veel aanleg voor appel speuren en hij heeft zeer veel drive en apport zin.
Bij onze teef ligt appel en springen etc meer voorop die is graag actief bezig apporteerd zeer goed springt graag etc dus een combi van ipo en breiten lijkt me voor haar zeer geschikt.
Weet iemand een club die staffords aanneemt en waar ze ruime trainingsmogelijkheden hebben in de provincie groningen/drenthe
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: ipo. breiten, speuren waar in DR/GR
IPO...met een stafford?? Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Breiten, speuren en gehoorzaamheid lijkt me wel wat, maar pakwerk met een stafford...??basisbrok schreef:hallo iedereen
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

- Seven6
- Zeer actief
hey bedankt voor je reactie
waarom zou jij dit niet doen?
Heb met meerdere rassen ipo/bhn gelopen ook met een staffie en n dogo canario
gaat voornamelijk om de gehoorzaamheid en niet puur om t pakwerk
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Als het voornamelijk om de gehoorzaamheid gaat kun je toch ook GG gaan doen? Lijkt me geweldig een staf in de GG.basisbrok schreef:hey bedankt voor je reactie
groetjes Madelief en Yanthe

- frank1985
- Zeer actief
dat snap ik niet, waarom het IPO programma gaan doen als het vooral om gehoorzaamheid gaat. Waarom geen GG ?basisbrok schreef:hey bedankt voor je reactie
En als je al eerder met een Staff of Dogo IPO hebt gedaan dan weetje toch waar je terecht kan ?
Ik hen hier laats en link neergezet van iemand die met dit sort honden IPO/KNPV wou gaan doen of al deed en daar nog mensen voor zocht... mischien die eens vragen... ? staat op marktplaats als je pakwerk in typt volgens mij
Laatst gewijzigd door frank1985 op 14 aug 2009 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
zelfde gedachte...beetje raar zo...frank1985 schreef:dat snap ik niet, waarom het IPO programma gaan doen als het vooral om gehoorzaamheid gaat. Waarom geen GG ?basisbrok schreef:hey bedankt voor je reactie
En als je al eerder met een Staff of Dogo IPO hebt gedaan dan weetje toch waar je terecht kan ?
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik ken een GG3 staff. Heel gaaf.Madelief schreef:Lijkt me geweldig een staf in de GG.

Linda, Izzie en Bram
- Seven6
- Zeer actief
hallo iedereen
op de hoveel honden heb jij nu vraag reageer ik via pb want even uit leggen hoe mn honden zijn overleden verpest het topic
nou nu de rest
bij de teef gaat het me om de gehoordzaamheid en alles bij de ipo behalve het pak werk denk niet dat ze geschikt is ze is erg mild
de reu is een echte werker en als hij ouder is wil ik misschien iets in de ipo richting gaan doen hij is nu pas 11 week dus ben aan t orienteren.
De club waarbij ik getraind heb is helaas overgegaan op de knpv regels dus geen staffies of andere rassen gewenst vandaar dat we daar zelfs voor gewoon trainen niet terecht kunnen.
Wel heb ikvan iemand een pb kunnen ontvangen dat er in de buurt een club is die breiten sport gaat geven daar gaan we binnen kort kijken bedankt hiervoor
op de hoveel honden heb jij nu vraag reageer ik via pb want even uit leggen hoe mn honden zijn overleden verpest het topic

nou nu de rest
bij de teef gaat het me om de gehoordzaamheid en alles bij de ipo behalve het pak werk denk niet dat ze geschikt is ze is erg mild
de reu is een echte werker en als hij ouder is wil ik misschien iets in de ipo richting gaan doen hij is nu pas 11 week dus ben aan t orienteren.
De club waarbij ik getraind heb is helaas overgegaan op de knpv regels dus geen staffies of andere rassen gewenst vandaar dat we daar zelfs voor gewoon trainen niet terecht kunnen.
Wel heb ikvan iemand een pb kunnen ontvangen dat er in de buurt een club is die breiten sport gaat geven daar gaan we binnen kort kijken bedankt hiervoor