Omdat Vera praktisch niet meer loops is (vulva geslonken, en alleen heel soms nog een mini beetje afscheiding, het is nu ook bijna 3 weken), besloten om net 'de stoute schoenen aan te trekken

", en de dames maar weer eens los te gooien, in de polder hierachter het huis. De afgelopen 1.5 week ben ik al steeds met de honden aangelijnd langs de ingang van dat pad gekomen, en had al gemerkt dat het tussen 9 en 12 heel erg rustig is. Nauwelijks honden en fietsers. Dus hop, een uurtje geleden daar maar eens heen.
En wat hebben ze genoten

Van Vera had ik wel verwacht dat die flink tekeer zou gaan, maar rustige Saartje heeft ook zodra de riem af ging alleen maar lopen rennen, racen, en happend Vera uit lopen dagen. Zoefffffff

We zijn maar 1 hond tegen gekomen, een reu, en die was niet bijster geinteresserd, dus dat was mooi. Verder hebben we ik denk zo'n drie kwartier met zijn drietjes gelopen, prachtig pad met brede grasstroken, en brede sloten, langs de koeien en de schapen. Vera vond het ook wel wat, want die kon kiezen of ze op het pad/gras liep, of dat ze ernaast meezwom in het water, want ze ook regelmatig gedaan heeft.
Morgen aan het einde van de ochtend maar weer