Hoi
hoeveel ruimte is er iha her en der om met een niet 100% windhond op een baan of in coursing terecht te kunnen? Sirena is vast niet zo snel als echte greys/galgos etc maar denk ik wel een kruising Galgo en houdt erg van heel hard rondjes rennen. Stel dat ik een keer met haar zou willen kijken of dit als sport iets voor haar is hoe pak ik dat dan aan? Is er een plek in de buurt van Utrecht waarvoor je daar terecht zou kunnen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rennen/coursing
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
rennen/coursing
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: rennen/coursing
Ik ben ook heel benieuwd of dat kan, want ik denk dat Kenzo het ook echt heel erg leuk vindt. Dus ik lees even mee 

Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Re: rennen/coursing
ik zie dit topic nu bij toeval
de meeste coursing en renbaan verenigingen vinden het niet erg als je lid wordt ook al heb je geen ( raszuivere ) windhond. Je kan dan natuurlijk niet mee doen met wedstrijden of een ren/ coursing licentie behalen, maar wel meedoen met de trainingen. Mijn basenjis mogen officieel in NL ook niet aan dit soort activiteiten meedoen ( in scandinavie en de USA wel maar dat terzijde
) maar ze doen gewoon met mijn podencos en galgo mee met de trainingen
op deze site kan je ook adressen vinden van renbanen / coursingbanen bij jullie in de buurt, gewoon contact opnemen met die renvereniging en vragen of het mag
http://www.coursing.nl

de meeste coursing en renbaan verenigingen vinden het niet erg als je lid wordt ook al heb je geen ( raszuivere ) windhond. Je kan dan natuurlijk niet mee doen met wedstrijden of een ren/ coursing licentie behalen, maar wel meedoen met de trainingen. Mijn basenjis mogen officieel in NL ook niet aan dit soort activiteiten meedoen ( in scandinavie en de USA wel maar dat terzijde

op deze site kan je ook adressen vinden van renbanen / coursingbanen bij jullie in de buurt, gewoon contact opnemen met die renvereniging en vragen of het mag

http://www.coursing.nl
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.