Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kan mij helpen, zoek een trainer

Moderator: moderatorteam

eeneigenhok
geregistreerd lid
Contacteer:

Wie kan mij helpen, zoek een trainer

Ongelezen bericht door eeneigenhok »

Hallo,

wij zijn opzoek naar Dhr v/d Kraak in Teteringen die training gehoorzaamheid voor alle rassen zou geven of gegeven zou hebben. Ik kan via google namelijk niets vinden.
Weet iemand waar we deze meneer kunnen vinden, we moeten iets navragen over iemand die bij hem zou hebben leren trainen.
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen, zoek een trainer

Ongelezen bericht door Linsey »

Misschien weet deze persoon er meer over:
http://www.stichting-bot.nl/wie-zijn-wij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Of misschien is het net wel die persoon waar je vragen over hebt :wink:

Zo te lezen is het wel iets van heel lang geleden. Misschien was of is Dhr v/d Kraak een instructeur bij KC De Baronie in Teteringen?
http://www.kcdebaronie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
eeneigenhok
geregistreerd lid
Contacteer:

haha, yep, jou veronderstelling klopt!;
Misschien weet deze persoon er meer over:
http://www.stichting-bot.nl/wie-zijn-wij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Of misschien is het net wel die persoon waar je vragen over hebt

deze persoon heeft namelijk ook op zijn site staan dat hij bij Ans Labee heeft gewerkt, ik weet van Ans zelf dat dit helemaal niet waar is en dat hij een grote fantast is!
Nu kloppen er wel meer zaken niet hoor, op zijn site... zo zoekt hij vrijwilligers om hokken schoon te maken, zegt honden op te vangen in huis en in kennels, maar zijn 2e opvangplek is een tuinhuisje op een volkstuinen complex.... :scratch:
Bedoelt hij dan dat hij iemand zoekt om zijn huis en zijn tuinhuisje schoon te maken?? :roll:
Pas had hij nog 2 weimaraners, een reu en teef, nu ineens; Frida Drentse Patrijs teef 4 jaartjes jong nieuwe aanwinst voor Stichting BOT,Deze is aangeboden door Ad & Coby Kuiper erkende fokker via de Nederlandse Drentse Patrijs vereniging.
Helaas weten die niet aan wie ze de hond hebben gegeven.... :piew:
De hond Casper, waarvan hij zegt dat hij die had voor dat 'hij met vrienden een bemiddeling begon' (wat dus is, dat vrienden van hem (wij dus) een hondenbemiddeling hebben opgezet en hem hadden gevraagt de telefoon af en toe op te nemen....) is hij n.l. via onze stichting aan gekomen, daar zou hij training geven, maar met een verhaaltje heeft hij zelf de hond gekocht, de vorige eigenaar wist niets van trainen af... de hond moest weg... Zo is hij al wat van honden gewisselt en schopte ze verrot... :devil: toen is hij al begonnen met ons op te lichten. als je daar meer van wil weten... kan beter privé... :wink:

Maar kijk alleen al eens naar zijn advertentie; http://link.marktplaats.nl/220727430" onclick="window.open(this.href);return false;
let ook op spelling en beoordelingen.... :denken:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

maffialide broodfokkers
dit vind ik wel leuk gevonden :cheer: Verder lijkt het mij een privé-beerput.
eeneigenhok
geregistreerd lid
Contacteer:

nou, niet alleen een privé kwesti....
als je weet hoe hij met honden om gaat... en met mensen....gaat het iedereen aan die met hem in zee gaat of wil gaan.
Het zal je hond maar zijn, denk je die onder te brengen voor opvang, kan die een schop krijgen als hij niet luisterd!
En dat hij dat doet, is met eigen ogen gezien en niet alleen door ons!
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”