Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rhythm's eerste echte les behendigheid
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Rhythm's eerste echte les behendigheid
Okee dan, hier het filmpje van afgelopen zondag. Haha, je ziet dat hij eerst denkt "Kweetut niet hoor, wát wil je nou dat ik doe ???" en later denkt hij "Yeeehaaaaaa, dit's geinig zeg, waar's de koek??"
http://rhythm.tervuerens.nl/Rhythm/Rhyt ... ility.html
Echt, met jonge honden trainen is weer zo vreselijk leuk !!!
http://rhythm.tervuerens.nl/Rhythm/Rhyt ... ility.html
Echt, met jonge honden trainen is weer zo vreselijk leuk !!!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- Rosa
- Zeer actief
Re: Rhythm's eerste echte les behendigheid
Wat een gaaf filmpje! Erg leuk om te zien en wat doet hij het al goed. Rhythm wordt trouwens wel erg mooi, ben benieuwd de 24e om hem dan weer in het echt te zien.
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)

Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Leuk om de verbazing, het enthousiasme bij Rhythm en het plezier bij jullie samen te zien.
Ook complimenten voor de vormgeving van het filmpje en webpresentatie... en wat een leuk nummer heb je gekozen...
Ook complimenten voor de vormgeving van het filmpje en webpresentatie... en wat een leuk nummer heb je gekozen...

- Loontje
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed
Leuk filmpje! Je kan echt zien dat jullie het allebei hartstikke leuk vinden 

-
- Zeer actief
Wat leuk om te zien. En nog een ander bekend hondje op de film. Blosje is ook goed gegroeid!
Nu weet ik wie ik gedag moet zeggen op donderdag bij de AHC
Nu weet ik wie ik gedag moet zeggen op donderdag bij de AHC

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Heel leuk om te zien 

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
,,Iets met mijn speelgoedje en een meneer met een pet op. Geen idee wat die nou van me moest, maar ik heb heel voorzichtig mijn speelgoedje van hem afgepakt en toen met Suus gespeeld." Bram zegt voorzichtig hoor, die meneer heeft al eens zowat op hem gestaan
Ziet er erg leuk uit, ik ben jaloers dat ik niet kon. Ben je er de volgende keer ook bij? Ik ben er dan ook met Iz.

Ziet er erg leuk uit, ik ben jaloers dat ik niet kon. Ben je er de volgende keer ook bij? Ik ben er dan ook met Iz.

Linda, Izzie en Bram
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat doet hij het al goed zeg! Ik heb van je filmpje genoten. En wat is Rhythm al flink voor zijn leeftijd, je zou denken dat hij al een paar maanden ouder zou zijn dan 7 maanden.
- poembaa
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, volgende keer zijn we er ook weer. Erg leuk om te doen met dat kleine spul. En vanaf volgende week ga ik ook elke week trainen hier in de buurt. Samen met McKenzie .....Ziet er erg leuk uit, ik ben jaloers dat ik niet kon. Ben je er de volgende keer ook bij? Ik ben er dan ook met Iz

Flink? Hij is GIGANTISCH ..... Ik heb laatst de stamboom gekregen en hij is echt een Tervuerense Herder, ik denk nog wel eens dat het een Leonberger is. Zucht ... Maar hij heeft twee broers die echt nog een kop groter zijn. De fokker zegt dat het allemaal wel meevalt en die heeft ze vaker gezien. Dus ach ... Ik wacht het wel af (en voorlopig krijgt hij gewoon geen eten, dan kan hij ook niet groeien!). Rhythm is trouwens een halfbroer van Rayos. 'k hoop maar dat hij ook ongeveer zo groot wordt, maar ik vermoed dat Rhythm al groter is dan Rayos .... HihihiEn wat is Rhythm al flink voor zijn leeftijd
Hihi, ja, en nou moet je je nog steeds voorstellen, want ik weet nog niet wie jij bent hoor.Nu weet ik wie ik gedag moet zeggen op donderdag bij de AHC

- Zoek stok!
- Zeer actief
23 Mei he? Ik heb de dag ervoor wedstrijd en ga daarom niet met Bram trainen (dan wordt hij het zat), maar kom wel met Izzie.poembaa schreef:Ja, volgende keer zijn we er ook weer. Erg leuk om te doen met dat kleine spul. En vanaf volgende week ga ik ook elke week trainen hier in de buurt. Samen met McKenzie .....Ziet er erg leuk uit, ik ben jaloers dat ik niet kon. Ben je er de volgende keer ook bij? Ik ben er dan ook met Iz
Leuk dat je samen met Valerie gaat trainen, AHC of ergens anders?

Linda, Izzie en Bram
- poembaa
- Zeer actief
- Contacteer:
Jep, 23 mei.
We gaan trainen bij Michele van Total Touch Agility. Zij kan een groepje starten met allemaal echt puppenspul. Dus weinig kans dat je te snel te moeilijke dingen gaat doen en dat ligt mij wel. Rhythm is zo lomp en groot dat die echt eerst groot moet worden (oops, verkeerde woordkeus hahaha), voordat hij echt belast kan worden. McKenzie is wel "the odd dog out", want die is al ruim een jaar, terwijl de rest allemaal 7 maanden of jonger is.
We gaan trainen bij Michele van Total Touch Agility. Zij kan een groepje starten met allemaal echt puppenspul. Dus weinig kans dat je te snel te moeilijke dingen gaat doen en dat ligt mij wel. Rhythm is zo lomp en groot dat die echt eerst groot moet worden (oops, verkeerde woordkeus hahaha), voordat hij echt belast kan worden. McKenzie is wel "the odd dog out", want die is al ruim een jaar, terwijl de rest allemaal 7 maanden of jonger is.
- Zoek stok!
- Zeer actief
En dan vind jij het gek dat hij z'n best doet om zo groot mogelijk te wordenpoembaa schreef:Rhythm is zo lomp en groot dat die echt eerst groot moet worden (oops, verkeerde woordkeus hahaha), voordat hij echt belast kan worden.

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Niet zo moeilijk te vinden hoor, degene die met een Stabij GG1 volgt bij Marlies van 21.30 tot 22.30 uurpoembaa schreef:Hihi, ja, en nou moet je je nog steeds voorstellen, want ik weet nog niet wie jij bent hoor.Nu weet ik wie ik gedag moet zeggen op donderdag bij de AHC

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- AussiesRule
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Shepherds
- Contacteer:
Maar wel nog 'puppy slungeliger' dan Rhythm, da's dan toch ook weer bijna een prestatie... hihihipoembaa schreef:Jep, 23 mei.
Vandaar dat hij met het 'jonge spul' mag mee doen. Ik wil hem om zijn slungellichaam nog wat te ontzien nog niet te snel moeilijke dingen laten doen...
- Zoek stok!
- Zeer actief
Toch is McKenzie al wel 'vaster' geworden, maar idd nog een stuk slungeliger dan Izzie. Wordt vast leuk. Met Izzie 'moet' ik weer helemaal back to basic bij nieuwe trainers. Ze is niet zelfstandig genoeg, kijkt te veel naar mij (zal wel obedience invloed zijn
).

Linda, Izzie en Bram
- AussiesRule
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Shepherds
- Contacteer:
Zoek stok! schreef:Toch is McKenzie al wel 'vaster' geworden, maar idd nog een stuk slungeliger dan Izzie. Wordt vast leuk. Met Izzie 'moet' ik weer helemaal back to basic bij nieuwe trainers. Ze is niet zelfstandig genoeg, kijkt te veel naar mij (zal wel obedience invloed zijn).
Zou dat niet meer 'jong meisje onzekerheid' zijn?
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja dat zou goed kunnen. Zeker omdat ik dingen anders moet trainen. Ze moet nu vier sprongen vooruit zonder dat ik meeloop. Da's natuurlijk best gek als ik maanden heb meegelopenAussiesRule schreef:Zou dat niet meer 'jong meisje onzekerheid' zijn?Zoek stok! schreef:Toch is McKenzie al wel 'vaster' geworden, maar idd nog een stuk slungeliger dan Izzie. Wordt vast leuk. Met Izzie 'moet' ik weer helemaal back to basic bij nieuwe trainers. Ze is niet zelfstandig genoeg, kijkt te veel naar mij (zal wel obedience invloed zijn).

Linda, Izzie en Bram